Krystynom i Jagodzie

21. Data: 2003-03-13 21:40:28

Temat: Odp: Krystynom i Jagodzie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski do grup dyskusyjnych napisał:
> Z okazji imienin życzę Wam spełnienia wszystkich życzeń jakie dzisiaj
> otrzymacie z tym, że ja szczerze :-)))

> Wszystkiego najlepszego,żeby ogród był zawsze kolorowy i pełen radości i
'Uniesień"
> :-) Bogusław

:> Zeby wszystko roslo, koty i kasztanowce byly zdrowe, komarow zeby bylo
> [...]

> Z pozdrowieniami, Maria

> Wszystkiego ogrodowego z okazji imienin :-)
> Rafał Wolski

> Wielu pięknych kwiatów i nadejścia wiosny.
> Pozdrawiam, Basia.

> Ja zawsze zapozniony (jestem do tylu o 6 godzin), ale oczywiscie sie
> dolaczam. I przede wszystkim zycze wiosny. W dodatku bez przymrozkow.
> Pozdrowienia,
> Michal

> I ode mnie stu lat i najpiękniejszych ogrodów.
> Majka

> Do kotów dokładam psy i wszystkie życzenia, wszystkich grupowiczów >dla
solenizantek mnożę przez tuzin.
> Platon kochający panie naturalnie platonicznie

> Bez kretów, mszyc i innych tego radzaju "dodatków", za to radosnie i z
> usmiechem. Wszystkiego najlepszego :))
> Pozdrawiam Ania

> I boletus szczerze,a gdzie są pozostałe pseudo-boletusy?
> Pozdrawia boletus

> dołączam się do powyższych życzeń
> pozdr
> Ania

> Dołączam się również do życzeń.
> Pozdrawiam Jerzy

> Wszystkiego najlepszego wiosennego dzisiejszym solenizantkom
> życzy i pozdrawia Kompost

KOCHANI !
WSZYSTKIM WAM BARDZO, BARDZO, BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA PAMIĘC I TE
WSZYSTKIE PIĘKNE ŻYCZENIA.
JESTEM WZRUSZONA
Pozdrawiam całą Grupę bardzo ciepło w ten śnieżny i mroźny wieczór
-Bożena Mikucka vel Jagoda (:-)

22. Data: 2003-03-14 04:55:24

Temat: Re: Krystynom i Jagodzie
Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam całą Grupę bardzo ciepło w ten śnieżny i mroźny wieczór

No właśnie ,a już się cieszyłem z wiosny ;-(((

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

23. Data: 2003-03-14 07:06:46

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim
Krycha

24. Data: 2003-03-24 13:05:17

Temat: Re: Odp: Krystynom i Jagodzie
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> [...]
> WSZYSTKIE PIĘKNE ŻYCZENIA.
> JESTEM WZRUSZONA
> Pozdrawiam całą Grupę bardzo ciepło w ten śnieżny i mroźny wieczór

Też jestem wzruszona i dziekuję (koty też). Dostałam wszystko z opóźnieniem,
bo mnie nie było, ale za to miałam miłą niespodziankę, a i dzień bardziej
wiosenny :-)

Krycha&Co(ty)

Pila, Wałcz, Trzcianka i okolice
Rzeżby