Poszukiwania

1. Data: 2003-03-12 20:57:03

Temat: Poszukiwania
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że już zadebiutowałam, więc teraz konkrety:
poszukuję kasztanowca białego i czerwonego, na moim terenie
jest to nieosiągalne jak również nieosiągalne są liliowce -
oczywiście poza tymi jasnopomarańczowymi, które można
spotkać prawie w każdym ogrodzie
(nie mylić z liliami cebulowymi). Jeśli chodzi o drzewka, to
dowóz mogę sobie zorganizować, żebym tylko znała namiary
miejsca zakupu.
Zosia

2. Data: 2003-03-12 21:08:15

Temat: RE: Poszukiwania
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of zosia
(...)
> nieosiągalne są liliowce -
> oczywiście poza tymi jasnopomarańczowymi, które można
> spotkać prawie w każdym ogrodzie.
Zosia

Czy Hemerocalis middendorfii to jest to czego szukasz :-)
Zaplątał mi się kiedyś wśród storczyków- ale nie reklamowałem :-)
Wiesia jest w tym dobra -jej opinia będzie bardziej wiarygodna :-)
:-) Bogusław

3. Data: 2003-03-12 21:08:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> wrote in message
> Myślę, że już zadebiutowałam, więc teraz konkrety:
> poszukuję kasztanowca białego i czerwonego,

Przepraszam, a szrotówka wzięłaś pod uwagę?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-03-12 21:51:09

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Przepraszam, a szrotówka wzięłaś pod uwagę?

Czerwonego ponoć nie atakuje...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Starzec -- dziś -- wszedł -- z Kuala Lumpur --
Pewien -- że poczęstunku

5. Data: 2003-03-12 22:03:15

Temat: Odp: Poszukiwania
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMECNDKAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...
> [...]
> Zaplątał mi się kiedyś wśród storczyków- ale nie reklamowałem :-)
> Wiesia jest w tym dobra -jej opinia będzie bardziej wiarygodna :-)

Sądząc z pierwszego członu nazwy to jest to, a jak to wygląda ?
Trafiłam na Twoją stronę - jest co podziwiać, może i u mnie kiedyś
tak porośnie.
Zosia

6. Data: 2003-03-12 22:09:41

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4o7r9$dks$...@n...news.tpi.pl...

> "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> wrote in message
>
> Przepraszam, a szrotówka wzięłaś pod uwagę?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Myślę, że takich pojedynczych egzemplarzy nie zbeszcześci,
a poza tym wokół mnie lasy iglaste, bukowe, trochę dębów
więc może mnie nie znajdzie ten paskud.
Zosia

7. Data: 2003-03-12 23:18:30

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc może mnie nie znajdzie ten paskud.
>        Zosia
>
> Kasztanowców białych mam kilkanaście,jedno-,dwu-,trzyletnich.
Chcesz za darmo,nie ma sprawy.

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-03-13 05:55:35

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of zosia

> Sądząc z pierwszego członu nazwy to jest to, a jak to wygląda ?

Ten akurat jest w kolorze oranżowym.

> Trafiłam na Twoją stronę - jest co podziwiać, może i u mnie kiedyś
> tak porośnie.
> Zosia

Napewno, te zdjęcia mają trzy lata, teraz to już busz :-)
:-) Bogusław

9. Data: 2003-03-13 08:03:19

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz za darmo,nie ma sprawy.
>
> Pozdrawia boletus

A czerwonego to Ci Zosiu moge przywieść na spotkanie w PKWŁ. PP.

10. Data: 2003-03-15 11:20:57

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informacje, myślę, że jak uda mi się przybyć na spotkanie,
to porozmawiam z Wiesią na tenat liliowców, ponieważ jestem
początkująca. Zainteresowałam się nimi ponieważ określa się je
jako rośliny "dla leniwych", a efekty są rzeczywiście nieziemskie.
Nie to żebym była leniwa (wręcz przeciwnie) ale mam ponad 40 arów
do utrzymania, więc jak się domyślasz (pewnie wiesz to z doświadczenia)
- jest czego doglądać, tym bardziej, że od momentu założenia ogrodu
(od 99 r.) wciąż nasadzam, nasadzam, nasadzam, nasadzam ....
Dlatego cieszę się, że trafiłam do Was - i zapewne wiele się nauczę
(już wiem, że niedoceniane dotychczas winorośle (-śla) to skarb) :))
A co do Hemerocalis middendorfi - już sama nazwa zachęca do
tego, żeby to mieć. Myślę, że na spotkaniu dokonamy transakcji -
jak się oczywiście nie rozmyślisz.
Pozdrawiam Zosia

Mech!!
Robaczki w doniczkach atakują.