Jaki Program do projektowania ogrodow?

1. Data: 2003-03-12 12:23:55

Temat: Jaki Program do projektowania ogrodow?
Od: "Piotr Zarzecki" <P...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2003-03-12 12:35:37

Temat: Re: Jaki Program do projektowania ogrodow?
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

List Price: $79.95
Actual Price: $14.99
You Save: $64.96 (81%)

3. Data: 2003-03-12 17:49:20

Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Jan_jr <j...@p...onet.pl> wrote:

> Np.:
> - 3D Garden Composer

A co powiecie drodzy grupowicze i grupowiczki o Wymarzony ogrod i Ogrod
Pro firmy Intersoft?
Ceny za Wymarzony Ogród - 69,00 dalo by sie zniesc, gorsza sprawa z
Ogrod PRO 490zl, no ale ...

Nigdzie dema/trialu nie ma i nie mam jak zobaczyc co to.

Adam 'secretkey' Krawczyk
www.secretkey.prv.pl
SRS

4. Data: 2003-03-12 20:01:30

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam Wymarzonego Ogrodu i mam o nim dobre zdanie. W każdym razie
zdecydowanie bardziej go polecam niż 3D landscape. I nie chcę słyszeć
argumentów o złym 3D w wymarzonym Ogrodzie, bo złej tanecznicy... a 3D jest
tylko po angielsku i drogie i ciężkie w obsłudze.

--
Rafał Wolski

5. Data: 2003-03-12 21:04:58

Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski <r...@h...pl> wrote:
> [...]
> argumentów o złym 3D w wymarzonym Ogrodzie, bo złej tanecznicy... a
> 3D jest tylko po angielsku i drogie i ciężkie w obsłudze.

No wlasnie mialem okazje zobaczyc 3D landscape i mam podobne odczucia.
A znalazlem demo OgrodPRO i wlasnie testuje, wyglada interesujaco no ale
cenowo to troche za drogo jak dla amatora, moze i lepszy ale az takiej
"dokladnosci" nie wymagam.
To sobie chyba zapodam Wymarzony Ogrod.

Adam 'secretkey' Krawczyk
www.secretkey.prv.pl
SRS

6. Data: 2003-03-12 21:44:32

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Zarzecki" <P...@a...com> napisał:

> Jak w temacie
Czasem uruchamiam "Garden Designer", aby pooglądać ładne zdjęcia,
encyklopedię roślin (jakie wymagania mają poszczególne roślinki itp). Jednak
muszę się przyznać ze wstydem, że projektowanie ogródka w tym programie
nudzi mnie bardzo szybko.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

7. Data: 2003-03-12 22:15:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> wrote in message

> Jednak
> muszę się przyznać ze wstydem, że projektowanie ogródka w tym programie
> nudzi mnie bardzo szybko.

Niepotrzebny tu wstyd. Prawdziwy ogrodek jest znacznie lepszy
niz wirtualny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-03-12 22:15:51

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości

>Jednak
> muszę się przyznać ze wstydem, że projektowanie ogródka w tym programie
> nudzi mnie bardzo szybko.

ja mam w domu 3d Land Designer 7.0
fajny, można się pobawić i łatwiej zobaczyć planowany efekt końcowy

ale jeżeli chodzi o ostateczną formę projektu to bardziej odpowiada mi
wersja:
rzut w Cadzie lub Corelu, a potem pomalowane ręcznie lub podrasowane w
Corelu
można dokładniej oddać wszelkie wymiary (w Land Designerze nie mam do tego
cierpliwości), a poza tym bardziej mi odpowiada taka wersja graficzna

Magda

9. Data: 2003-03-12 22:19:29

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> napisał w wiadomości
> Ceny za Wymarzony Ogród - 69,00 dalo by sie zniesc,

Do któregoś z ostatnich Muratorów (chyba kwietniowego) miał być dokładany na CD
program do
projektowania ogrodów.
Na grupie padła nazwa firmy.
Po tej nazwie wydaje mi się, że to właśnie Wymarzony Ogród.
Jeśli tak zaoszczędzisz 60 zł:-)

Pozdrawiam

Marta

10. Data: 2003-03-12 22:29:01

Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:
> [...]
> dokładany na CD program do projektowania ogrodów.
> Na grupie padła nazwa firmy.
> Po tej nazwie wydaje mi się, że to właśnie Wymarzony Ogród.

Ups, to musze sprawdzic.
Dzieki za info.
Zaraz, zaraz hmm chyba widzialem jakis numer specjalny muratora wlasnie
o ogrodach, kosztowal cos 15 zl dlatego podziekowalem, plytki nie
widzialem ale jesli jest to faktycznie bedzie sie oplacac. :)
Bede musial zagadnac znajoma kioskarke. ;)

Adam 'secretkey' Krawczyk
www.secretkey.prv.pl
SRS

powodz na lakach (OT)
Sposob na rzerzuche
Drzewko szczescia
Niemowlaki kaktusow
Barwa doniczastego, a odczyn wody (hydroponika)