kasztanowiec, jaki przyrost ?

1. Data: 2003-03-12 13:14:06

Temat: kasztanowiec, jaki przyrost ?
Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

witam,
interesuje mnie jaki jest mniej więcej przyrost roczyny kasztanowca.
Np. w ciągu 5 lat na jaką wysokośc jast w stanie urosnąć drzewko
kasztanowca?

-m
--
...jak to zrobić mam? Nasza Pani, nasza Pani, wszystko powie nam...

2. Data: 2003-03-12 21:24:37

Temat: Re: kasztanowiec, jaki przyrost ?
Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marg" <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje> napisał w wiadomości
..
> witam,
> interesuje mnie jaki jest mniej więcej przyrost roczyny kasztanowca.
> Np. w ciągu 5 lat na jaką wysokośc jast w stanie urosnąć drzewko
> kasztanowca?

W dobrych warunkach ok. 1 m rocznie w mlodym wieku.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl

3. Data: 2003-03-12 23:25:05

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Andrzej Opejda
> http://www.arboretum.pl
>
> A ściślej;w 1-szym roku pod koniec sezonu ma około 20tu cm,
pod koniec drugiego roku 60 cm,trzeciego nawet do 150 cm.
Z roku na rok oczywiście przyrosty większe,bo i roślina
"mocniejsza".

Pozdrawia boletus

Jaki Program do projektowania ogrodow?
powodz na lakach (OT)