Jaki Program do projektowania ogrodow?

31. Data: 2003-03-16 09:16:48

Temat: Re: Jaki Program do projektowania ogrodow?
Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> A trzeba było przeczytać cały wątek,
> miałbyś go za 9,90 bo chyba tyle kosztuje Murator.

Zobaczymy czy ta muratorowa wersja nie bedzie jakos okrojona.
Juz mamy Pawla i bedziemy mogli porownac.

Adam 'secretkey' Krawczyk
www.secretkey.prv.pl
SRS

32. Data: 2003-03-16 16:15:57

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> napisał w wiadomości
> Zobaczymy czy ta muratorowa wersja nie bedzie jakos okrojona.
> Juz mamy Pawla i bedziemy mogli porownac.

Ja mam Wymarzony Ogród, dostałam go w zeszłym roku w prezencie. Nie wiem czy to taka
sama
wersja jak Pawła, ale możesz porównywać:-)

Pozdrawiam
Marta

33. Data: 2003-03-16 16:17:12

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości > >
> Owszem czytałem, lecz było za późno już wcześniej potwierdziłem zamówienie.

trochę szkoda, że się pośpieszyłeś:-((
przepraszam za obcesowość

pozdrawiam

Marta

34. Data: 2003-03-17 01:55:20

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> trochę szkoda, że się pośpieszyłeś:-((

kto mógł wcześniej przypuszczać że będzie z Muratorem

> przepraszam za obcesowość

Nie ma za co przepraszać, nie odebrałem tego tak, potraktowałem to jako poradę
za która, notabene, dziękuję.
Pozdrawiam niestety brrrrr.. zimowo:((, na balkonie mam teraz -2 stopnie, a
chcałbym już pozdrawiać wiosennieeeee:))
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

35. Data: 2003-03-17 02:01:32

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zobaczymy czy ta muratorowa wersja nie bedzie jakos okrojona.
> Juz mamy Pawla i bedziemy mogli porownac.

> [...]

Nie ma sprawy, oczywiście, tylko będę potrzebował kilku dni żeby się w niego
wgryźć.
Pozdrawiam.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl
ps. a Muratora też nabędę :))

powodz na lakach (OT)
Sposob na rzerzuche
Drzewko szczescia
Niemowlaki kaktusow
Barwa doniczastego, a odczyn wody (hydroponika)