Co może koparka?

1. Data: 2003-03-12 21:27:13

Temat: Co może koparka?
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przyszłym tygodniu przyjedzie i będzie kopać stawek :))). Na Waszych
pięknych zdjęciach widać efekty jej pracy i są to poprostu zwykłe głębokie
doły. Nie ma półek na roślinność! Czy koparka tego nie zrobi i trzeba
później jeszcze wynająć inteligentniejszego mężczyznę z łopatą? Czy
wystarczy namolnie molestować o wykonanie takich półek operatora koparki?
pozdrowienia deszczowe.
Goldie

2. Data: 2003-03-12 22:33:27

Temat: Re: Co może koparka?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-03-12 22:57:21

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

stawki.Za rok,dwa będziesz mógł tak jak Janusz powiedzieć,że
był jeden staw,a obecnie jest chmara.Dzięki Januszowi wszyscy
(pewne)))mają winorośl,ja także.

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-03-13 06:44:11

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Możliwe:). Kierownikiem firmy wynajmującej koparki, jest kobieta, hehehe :).
Najważniejsze, że sprzęt jest zarezerwowany i nikt mi nie powie - spóźniła
się pani, bo już wszystkie wynajęte. Co ku mojej rozpaczy byłej ,zdarzyło
sie w roku ubiegłym. Nota bene, to samo co Ty mówił facet, który skłania się
na dziko wykopać staw sprzętem firmowym, po godzinach. Ale dlatego tak mi
się śpieszy, bo później wchodzi do ogrodu brona wydzierająca z ziemi kłącza
malin, samosiejki orzechów i jesionów a następnie sianie trawnika -
kwiecień, kiedy już jest szansa, że wzejdzie bez kłopotów.

> to zapewne zamierasz ziemie ponizej humusu wywiesc
> ?
> jesli tak
> to czy da sie tam wjechac samochodami

Nie za bardzo. Ziemię chcę rozplantować. Dużo jej wyjdzie na zasypanie
różnych dołów i nierówności

5. Data: 2003-03-13 13:00:11

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> wrote in message

> wchodzi do ogrodu brona wydzierająca z ziemi kłącza
> malin, samosiejki orzechów i jesionów a następnie sianie trawnika

Biedne maliny, orzechy i jesiony :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-03-13 16:36:04

Od: "ESKULAP" <m...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> później jeszcze wynająć inteligentniejszego mężczyznę z łopatą? Czy
> wystarczy namolnie molestować o wykonanie takich półek operatora koparki?

Właśnie przed chwilą koparka skończyła kopać staw. Są piękne półki i łuki,
wszystko według załączonego szkicu. I jeszcze samą łychą rozplanował urobek
(ok. 100 ton torfu).
Wszystko zależy od operatora. Zauważyłem, że kwalifikacje operatora są
proporcjonalne do zaoferowanej premii.

7. Data: 2003-03-13 17:40:09

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ok. 100 ton torfu).
> Wszystko zależy od operatora. Zauważyłem, że kwalifikacje operatora są

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-03-13 17:47:51

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ESKULAP" <m...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> [...]
> proporcjonalne do zaoferowanej premii.
>
> Brzmi niezwykle interesująco. Możesz kopsnąć ten szkic mailem albo na www
"Mój staw"?
pozdr.
Goldie

9. Data: 2003-03-13 19:05:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-03-13 19:19:01

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal
(...)
> [...]
> zastanawiam sie jednak
> czy nie zaszkodze tym posadzonym wiosna ubr drzewka

Jeśli je zasypiesz 30cm. warstwą ziemi, drzewa Ci zginą, musisz je podnieść
do góry o tą różnicę 30 cm.
:-) Bogusław

Poszukiwania
Mech!!