Re: Co może koparka?

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Co może koparka?
Date: 13 Mar 2003 20:05:11 +0100

From: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl>
:)
> Możliwe:). Kierownikiem firmy wynajmującej koparki, jest kobieta, hehehe
:).
> Najważniejsze, że sprzęt jest zarezerwowany i nikt mi nie powie - spóźniła
> się pani, bo już wszystkie wynajęte.
:)
a jaka
za ile i na jakich masz obstalowana koparke
?

>...Co ku mojej rozpaczy byłej ,zdarzyło
> sie w roku ubiegłym.
:)
az dziwne
oczywiscie w sezonie moze byc problem od reki zalatwic koparke
choc w zasadzie to tylko problem ceny
ale w perspektywie tygodnia czy dwoch nie powinno byc z tym problemow
:)
>..Nota bene, to samo co Ty mówił facet, który skłania się
> na dziko wykopać staw sprzętem firmowym, po godzinach.
:)
po godzinach
to bardziej jest to na lewo niz na dziko
:)
choc w sumie zakladajac
ze zapewne nie zglaszajac checi wykopania w gminie tego oczka
bedzie to rowniez i na dziko
:)
>...Ale dlatego tak mi
> się śpieszy, bo później wchodzi do ogrodu brona wydzierająca z ziemi
kłącza
> malin, samosiejki orzechów i jesionów a następnie sianie trawnika -
> kwiecień, kiedy już jest szansa, że wzejdzie bez kłopotów.
:)
bronowac i tak bedziesz dopiero wtedy
kiedy ziemia obeschnie
:)

> Nie za bardzo. Ziemię chcę rozplantować. Dużo jej wyjdzie na zasypanie
> różnych dołów i nierówności
:)
a jaka tak wogole masz u siebie ziemie
?
a tak wogole
drugim bledem jaki popelnilem przy kopaniu stawu
(pierwszym bylo wykopanie go za malym)
bylo wyrownanie martwica niecki wokol stawu
:(
pozniej aby posadzic cos nad stawem i dac roslince szanse
musialem sie wpierw przekuc w tej glinie do czarnej ziemi
i wymienic przy zasypywaniu cala ziemie
:(
juz wlozylem w to wiele pracy
ale wiele jeszcze w tym zakresie przede mna
:)
nawiozlem sobie jesienia okolo 40 samochodow humusu
glownie pod ogrod ale dla optyki mysle podsypaniu 30-50 cm w sadzie
zastanawiam sie jednak
czy nie zaszkodze tym posadzonym wiosna ubr drzewka
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe