Co może koparka?

21. Data: 2003-03-14 11:53:32

Temat: Re: Co może koparka?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4scl6$2ms$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
osobno i odłożyć w inne miejsce.

> Tylko trzeba bardzo uważać na kwas humusowy, który przy takiej
> koncentracji humusu może się wytworzyć.

Hejka. No proszę a to podobno ja się czepiam wszystkiego ;-) Miałem na
myśli potoczne znaczenie słowa humus. Zgoda, powinienem użyć "humus" :-) A
chodzi dokladnie o wierzchnią warstwę gleby, ktora zawiera minimum 1,5%
próchnicy glebowej czyli humusu.
Pozdrawiam odwilżowo Ja...cki

22. Data: 2003-03-14 12:02:14

Temat: Odp: Co może koparka?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4sfsl$2ml$...@a...news.tpi.pl...
> Hejka. No proszę a to podobno ja się czepiam wszystkiego ;-)

Ja się nie czepiam. Ja ostrzegam :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

23. Data: 2003-03-14 12:09:28

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4sg6m$ajs$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):

> Ja się nie czepiam. Ja ostrzegam :-))))

Hejka, żeby nie dotykać gołymi ręcami?
Pozdrawiam ostrożnie Ja...cki

24. Data: 2003-03-14 12:19:39

Od: "ESKULAP" <m...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> "Mój staw"?
> pozdr.
> Goldie

Niestety został w koparce, myślę że to nawet lepiej :-)
Darek

25. Data: 2003-03-14 12:23:29

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4sgqg$itt$...@a...news.tpi.pl...

> Hejka, żeby nie dotykać gołymi ręcami?

Oczywiście. To podstawowa zasada. Instynkt zamozachowawczy podpowiada wielu
by w rekawicach pracowac ( z tym , ze te bawełniane kwas może przeżreć -
doradzałbym raczej takie z bardzo grubej gumy - mozna z demobilu w Agencji
Mienia Wojskowego tanio dostac).
Jednakże kwas huminowy najbardziej zagraza dzieciom. Pójdzie takie na tę
kupę humusu, zacznie się w nim babrać i kłopot gotowy. :-(
Pozdrawiam :-))
Janusz

26. Data: 2003-03-14 12:27:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4shee$nq1$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Jednakże kwas huminowy najbardziej zagraza dzieciom. Pójdzie takie na tę
> kupę humusu, zacznie się w nim babrać i kłopot gotowy. :-(

Hejka. Rozumiem. Dzieci + humus = kłopot gotowy :-(
Pozdrawiam domyślnie Ja...cki

PS. W takiej bardzo grubej gumie trudno pracować ;-)

27. Data: 2003-03-14 12:46:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4shss$qvg$...@a...news.tpi.pl...

> PS. W takiej bardzo grubej gumie trudno pracować ;-)

Ale zdrowie najważniejsze. Gdy zdrowia nie będzie to i praca będzie raczej
niemożliwa.... :-((
Pozdrawiam :-)
Janusz

Poszukiwania