Re: Co może koparka?

From: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Co może koparka?
Date: Thu, 13 Mar 2003 07:44:11 +0100

news:02ac01c2e8df$4ffe1d80$3b7c63d9@d3h6c1...

> [...]

Możliwe:). Kierownikiem firmy wynajmującej koparki, jest kobieta, hehehe :).
Najważniejsze, że sprzęt jest zarezerwowany i nikt mi nie powie - spóźniła
się pani, bo już wszystkie wynajęte. Co ku mojej rozpaczy byłej ,zdarzyło
sie w roku ubiegłym. Nota bene, to samo co Ty mówił facet, który skłania się
na dziko wykopać staw sprzętem firmowym, po godzinach. Ale dlatego tak mi
się śpieszy, bo później wchodzi do ogrodu brona wydzierająca z ziemi kłącza
malin, samosiejki orzechów i jesionów a następnie sianie trawnika -
kwiecień, kiedy już jest szansa, że wzejdzie bez kłopotów.

> to zapewne zamierasz ziemie ponizej humusu wywiesc
> ?
> jesli tak
> to czy da sie tam wjechac samochodami

Nie za bardzo. Ziemię chcę rozplantować. Dużo jej wyjdzie na zasypanie
różnych dołów i nierówności