Krytyka małżeństwa

1. Data: 2004-09-03 09:59:33

Temat: Krytyka małżeństwa
Od: "Behcia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Większość małżeństw funkcjonuje, czasami nawet dość długo, jak
scentralizowana, planowa gospodarka komunistyczna, w której nikomu nie chce
się bić rekordów i podnosić poprzeczki dla wspólnego dobra, gdzie każdy
pragnie dużo inkasować, a mało dawać, zarabiać bez wysiłku, zgarniać cudzym
kosztem, być nagradzanym za sam fakt istnienia! Świat roi się od małżonków
cholernie wypoczętych w służbie małżeństwa i cholernie zdziwionych, gdy ten
układ nagle trafia szlag. Bo prędzej czy później małżeństwo trafia szlag,
głośny lub cichy, formalny lub tylko realny, bez znaczenia. Ludzie są zbyt
leniwi, aby małżeństwo mogło należeć do trwałych pomysłów naszego gatunku."
Łysiak 'Statek'

W Japoni ukazała się książka Junko Sakai jak wspaniale zyje się kobietom poza
malzenstwem. Nie musza spelniac tradycyjnych rol wymaganych przez mezczyzn
(gotowanie, pranie) i sa wstanie same sie utrzymywac. Ponad 54% kobiet ok. 30
lat jest wolna w Japoni. Panowie maja problem ze znalezieniem malzonek.

Czyzby tak sie zmienily czasy, ze teraz panowie dazal do malzenstwa a kobiety
nie ?

Inga

1. Data: 2004-09-03 10:27:24

Temat: Re: Krytyka małżeństwa
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:ch9fa5$ab3$1@inews.gazeta.pl> świadczą kurna o
<Behcia >, a tam między innymi:

> "Świat
> roi się od małżonków cholernie wypoczętych w służbie małżeństwa i
> cholernie zdziwionych, gdy ten układ nagle trafia szlag." Łysiak 'Statek'

zauważ - małżonków - a więc tyczy się to i kobiet.

--
korzystając z tego, że mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy,
udowodnij, że poseł Ziobro jest zerem

1. Data: 2004-09-03 10:45:59

Od: "Behcia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zauważ - małżonków - a więc tyczy się to i kobiet.

Cytat uzylam po to by zwrocic uwage ze malzenstwo to uklad praktycznie mala
firma. I obecnie wynika ze kobietom przestaje sie oplacac w nim uczestniczyc.

1. Data: 2004-09-03 11:07:47

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:ch9i17$m7a$1@inews.gazeta.pl> świadczą kurna o
<Behcia >, a tam między innymi:

> Cytat uzylam po to by zwrocic uwage ze malzenstwo to uklad praktycznie
> mala firma. I obecnie wynika ze kobietom przestaje sie oplacac w nim
> uczestniczyc.

z czego wynika?

--
Żona uciekła z najlepszym kumplem i strasznie brakuje mi go

1. Data: 2004-09-03 11:08:31

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Behcia " <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Prowokacja w feministycznym stylu, takim troche topornym, jak najczesciej
bywa :) (a szkoda)
I kolejna wersja, ze mezczyzni "maja z czyms problem" :)
Pozdrufka,
Duch

1. Data: 2004-09-03 11:09:58

Od: "Behcia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z czego wynika?

ze statystyk ?
z tego ze ludzie o tmy ksiazki pisza ?

1. Data: 2004-09-03 11:15:20

Od: "Behcia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I kolejna wersja, ze mezczyzni "maja z czyms problem" :)

Okej Wycofam się z mezczyzn w tym poscie.
Spytam czy instytucja malzensta sie w obecnych czasach oplaca

1. Data: 2004-09-03 11:15:23

Od: "Behcia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-03 11:19:23

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Spytam czy instytucja malzensta sie w obecnych czasach oplaca

Podatkowo nierzadko tak, ale mogą to zmienić

1. Data: 2004-09-03 11:22:11

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Okej Wycofam się z mezczyzn w tym poscie.
> Spytam czy instytucja malzensta sie w obecnych czasach oplaca

Tak, bo rozliczajac wspolnie podatek (maz i zona),
masz mniejsze szanse, ze wpadniesz w próg podatkowy 30% i 45% :)
Zysk jest oczywisty.
Z tym, ze musisz od tego odjac koszta slubu, wiec nie wiem czy sie oplaca :)
Duch

definicje człowieka
Problemy z brzuchem... Nerwica? :(
Odchodzi lato
Jak rozbroic terrorystow i uratowac dzieci
"pantognomiczne"