Rozmowa kwalifikacyjna na psychologie

1. Data: 2004-09-03 12:50:40

Temat: Rozmowa kwalifikacyjna na psychologie
Od: "majka_mala" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
niedlugo beda odbywac sie egzaminy na wieczorowa psychologie stosowana UJ.
W informatorze egzamin taki okreslony jest jako (cyt) :
"rozmowa kwalifikacyjna dotycząca: zainteresowań, motywacji wyboru
kierunku studiów, predyspozycji do pracy w zawodzie psychologa, postawy
wobec współczesnych problemów i zjawisk społecznych, orientacji
we współczesnych wydarzeniach oraz zagadnieniach społeczno-politycznych
i kulturalnych."
O ile pierwsza czesc jest dla mnie w miare jasna, o tyle chcialam sie
dowiedziec w jaki sposob sprawdzane sa takie 'predyspozycje' oraz
co konkretniej nalezy rozumiec przez zagadnienia spoleczno-polityczne
i zjawiska spoleczne? Jaki jest przebieg samego egzaminu? Czy wyniki znane
sa od razu, czy dopiero po jakims czasie?

Moze ktos zdawal taki egzamin i moze podzielic sie wrazeniami - jak to
wyglada w praktyce?

Pozdrawiam serdecznie,
Majka

1. Data: 2004-09-03 12:58:43

Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna na psychologie
Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla majka_mala:

> [...]

> O ile pierwsza czesc jest dla mnie w miare jasna, o tyle chcialam sie
> dowiedziec w jaki sposob sprawdzane sa takie 'predyspozycje' ...

no to start: dostajesz pytanie: 'lubi pan/pani anala?' i co z tym zrobisz
jako zajebista pan/pani psycholog? ;)

--
Damn the language

1. Data: 2004-09-03 13:07:17

Od: "majka_mala" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mnjiodek" <m...@b...emila> napisał w wiadomości

> no to start: dostajesz pytanie: 'lubi pan/pani anala?' i co z tym zrobisz
> jako zajebista pan/pani psycholog? ;)

Doprawdy tak to sie odbywa?;)
Szybkie mozliwosci:
1. A kim byl pan Anal ;)
2. A jakie to ma znaczenie i dlaczego chce pani/pan to wiedziec?

i jak?

Pozdrawiam,
Majka

1. Data: 2004-09-03 13:16:13

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Szybkie mozliwosci:
> 1. A kim byl pan Anal ;)
> 2. A jakie to ma znaczenie i dlaczego chce pani/pan to wiedziec?

teraz wydrukuj sobie te posty, wez je na egzamin i powinnas zdac ;)
co do pytan to nie pan Anal ale Anon i nie pan a typ rzniecia,
znaczenie? fundamentalne dla powodzenia egzaminu
a dlaczego wiedziec? nie moge ci tego powiedziec, za muoda jestes ;)

--
Damn the language

1. Data: 2004-09-03 16:52:56

Od: "majka_mala" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co do pytan to nie pan Anal ale Anon

Kofana Anana?
Ale to do polityki chyba... ;)

Pozdrawiam,
Majka

Krytyka małżeństwa
definicje człowieka
Problemy z brzuchem... Nerwica? :(
Odchodzi lato
Jak rozbroic terrorystow i uratowac dzieci