Krzew pod czeresnie

1. Data: 2005-04-27 06:37:02

Temat: Krzew pod czeresnie
Od: AgaWa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam krzewu do posadzenia pod czeresnia (lekki polcien),
o kulistym pokroju 2,5 x 2,5 m o jasnych lisciach
jako tlo do perukowca purpurowego.
Oprocz pecherznicy nic nie przychodzi mi do glowy :-(
A moze leszczyna o powyginanych galazkach?

Moze ktos cos podpowie?

(gleba gliniasta, centralna Polska,
miejsce wietrzne, leniwy ogrodnik)

AgaWa

2. Data: 2005-04-27 16:56:45

Temat: Re: Krzew pod czeresnie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Apr 2005 08:37:02 +0200, AgaWa napisał(a):

> [...]
> jako tlo do perukowca purpurowego.
> Oprocz pecherznicy nic nie przychodzi mi do glowy :-(
> A moze leszczyna o powyginanych galazkach?

Berberys thunberga - jakaś odmiana o jasnych lisciach np Silver Beauty albo
Kórnik. Trochę nizsze nię 2,5 m.
Kalina horodownia Aureovariegatum lub Aureum. Moze bez czarny - któraż z
odmian o cipakatych liściach albo jaśminowiec.
Albo po prostu perukowiec o złotych liściach:)

Pozdrawiam
Marta

acha
zywoplot