Krzywa przegroda

1. Data: 2001-06-24 11:59:12

Temat: Krzywa przegroda
Od: "byziu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak sie leczy krzywa przegrode nosowa? Czy dlugo to trwa, czy jest
bolesne?
A jak wyglada sprawa z polipami w nosie?

Pozdrawiam
byziu
b...@w...pl

2. Data: 2001-06-24 16:49:25

Temat: Re: Krzywa przegroda
Od: "Jolka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "byziu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jak sie leczy krzywa przegrode nosowa? Czy dlugo to trwa, czy jest
> bolesne?
> A jak wyglada sprawa z polipami w nosie?

Zależy jak mocno jest krzywa ta przegroda. Jeśli tylko trochę, to zwykły
zabieg ze znieczuleniem miejscowym (nic strasznego, miałam to robione).
Jeśli jest mocno krzywa to podobno robią plastykę nosa, a to już mniej
przyjemna sprawa :-), ale za to pod narkozą.
Polipy też wycinają w znieczuleniu miejscowym.

medyczne grupy e-mailowe - www.hydepark.pl
Kamienie zolciowe
co jest !!! ????? !!!
Jak mam do cholery przytyc?!?!?!