Krzywy ząb vs warga

1. Data: 2002-12-14 20:44:33

Temat: Krzywy ząb vs warga
Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Jedna z moich dolnych dwójek wystaje nieco do przodu. Czasem zdarza mi się
boleśnie zawadzić nią o wewnętrzną część dolnej wargi. Dziś przytrafiło mi
się to kilka razy i zaczyna być na prawdę bolesne. Prośba o poradę, czy
warto posmarować czymś zranione miejsce, jak inaczej można pomóc?

2. Data: 2002-12-14 23:11:06

Temat: Re: Krzywy ząb vs warga
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się to kilka razy i zaczyna być na prawdę bolesne. Prośba o poradę, czy
> warto posmarować czymś zranione miejsce, jak inaczej można pomóc?

na takie rany na sluzowkach Solcoseryl DAP albo Protefix Dental (nie mylic z
klejem do protez :).

Zlikwidowac przyczyne byloby najlepiej, moze na poczatek wizyta u
stomatologa i zaplanownie leczenia ortodontycznego lub protetycznego.

Adam

gleboka rana palca - gojenie
Leki dopochwowe
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia" styczeń 2003, str.94)
marzniecie w nogi
www.pajacyk.pl Pomozemy ?