gleboka rana palca - gojenie

1. Data: 2002-12-14 20:31:39

Temat: Re: gleboka rana palca - gojenie
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| bylo baardzo nieprzyjemne]. pielegniarka powiedziala ze sciegno jest cale

ale mamy zdolne panie pielegniarki ;) BTW moja ciocia jest pielegniarka i
widze jaka jest....

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

2. Data: 2002-12-14 20:41:59

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s" <...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kciuka (lewego) do kosci. w szpitalu przed chwila zalozyli mi 5 szwow [to
> bylo baardzo nieprzyjemne]. pielegniarka powiedziala ze sciegno jest cale
> zabrala sie do szycia. przy okazji stracilem ok 200ml krwi. dodam takze ze
> ok 3 tyg temu odalem 450 ml krwi.
> juz jest po wszystkim. prosze o porade jakie srodki przeciwbolowe moge
brac
> oraz co polecacie na szybkie gojenie sie rany. btw: czy to normale ze
palec
> boli na calej powierzchni i nie moge nim ruszac.

a w domu wszyscy zdrowi?
wyszedles przed chwila od lekarza i tu sie pytasz co mozesz brac?
wody zimnej sie napij i nie pisz glupot

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-12-14 20:51:39

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On nie napisal ze byl u lekarza. Jest sobota a pan doktor byl pewnie
niedysponowany

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

4. Data: 2002-12-14 21:28:32

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> On nie napisal ze byl u lekarza. Jest sobota a pan doktor byl pewnie
> niedysponowany
był szpitalu, na pewno musiał to oglądać lekarz, swoją drogą ciekaw jestem
gdzie w Polsce zakładają szwy pielęgniarki.

Tichy

5. Data: 2002-12-14 21:34:47

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>porade jakie srodki przeciwbolowe moge brac

jeśli masz w domu paracetamol to możesz wziąc - tylko nie przesadz - większa
ilość jest toksyczna.

> oraz co polecacie na szybkie gojenie sie rany.

bulion z kury? tylko doustnie ;) , jeśli rana nie jest zakażona to powinna
się szybko zagoić.

>btw: czy to normale ze palec
> boli na calej powierzchni
tak może być
> i nie moge nim ruszac.
to jest mało normalne, raczej niepokojące
czy nie mogłeś ruszać palcem zaraz po urazie czy dopiero po zszyciu ? tak
czy siak , ja bym chyba jednak udał się do chirurga.

Tichy

6. Data: 2002-12-14 23:01:01

Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylo baardzo nieprzyjemne]. pielegniarka powiedziala ze sciegno jest cale

Bardzo słusznie. Szybciej sie zagoi. :)

> przy okazji stracilem ok 200ml krwi.
A skąd wiesz ile stracileś?
Wiesz, że 200 ml krwi to tyle ile wystarczy na zachlapanie całego twojego
ubrania i jeszcze na kałużę dookoła. Musiałbys się w tetnice uciąc, żeby
tyle wyleciało. Z kciuka nie wyleci aż tyle :)
Pewnie straciłeś z 50 ml maksymalnie... ;-)

> dodam takze ze
> ok 3 tyg temu odalem 450 ml krwi.

Zabawa w krwiodawstwo jest niebezpieczna. Jak ulegniesz wypadkowi niedługo
po oddaniu krwi i stracisz znowu z litr to niewesoło .... :(

> juz jest po wszystkim. prosze o porade jakie srodki przeciwbolowe moge
brac

Wypij sobie piwo i idz spać. Sen to zdrowie :)

> oraz co polecacie na szybkie gojenie sie rany. btw: czy to normale ze
palec
> boli na calej powierzchni i nie moge nim ruszac.

Będzie bolał z tydzień. Zagoi się za 2 tygodnie. Noo może dlatego, że to
palec to za trzy tygodnie, w końcu będziesz często moczyć opatrunek podczas
mycia rąk. To i tak szybko, takie rany szarpane od ugryzień przez psy goją
sie 3 miesiące..

Obcy

7. Data: 2002-12-15 03:54:10

Temat: gleboka rana palca - gojenie
Od: "s" <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

przed chwila w przyplywie finezji i polotu rozcialem sobie calkiem gleboko
kciuka (lewego) do kosci. w szpitalu przed chwila zalozyli mi 5 szwow [to
bylo baardzo nieprzyjemne]. pielegniarka powiedziala ze sciegno jest cale i

pozdrawiam
Szymon
s...@o...pl

8. Data: 2002-12-15 04:52:31

Od: "s" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

eghh w sumie to jestem tylko uczniem- niedoswiadczonym jeszcze w sprawach
medycznych a cala rodzinka wyjechala ... a to ze znalazlem sie w szpitalu to
tylko szczesliwy zbieg okolicznosci:-(

9. Data: 2002-12-15 11:41:51

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> a w domu wszyscy zdrowi?
> wyszedles przed chwila od lekarza i tu sie pytasz co mozesz brac?
> wody zimnej sie napij i nie pisz glupot

Spokojnie ;)
Gdy z czlowieka leci krew, kosc na wierzchu, boli jak diabli a ktos mu
szyje palca (dla wielu mezczyzn taka przygoda to wiecej niz moga zniesc) -
to rzadko mysli rozsadnie i zadaje madre pytania. A lekarze czesto traktuja
takich pacjentow jak wszystkowiedzacych (czy moze ich olewaja? - brzydko
mowiac, ale to pierwsze brzmi sympatyczniej) i splawiaja.

Dlatego mysle ze dla tego biedaka z rozcietym palcem :) nalezy miec wiecej
szacunku a nie od razu wyskakiwac z takimi tekstami.

Bo naprawde - po takiej przygodzie czlowiek dochodzi do siebie zazwyczaj
dopiero w domu i dopiero wtedy zaczyna myslec na spokojnie.

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

10. Data: 2002-12-15 12:55:43

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Użytkownik "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> napisał w
wiadomości news:atgd59$j71$1@topaz.icpnet.pl...

> Zabawa w krwiodawstwo jest niebezpieczna. Jak ulegniesz wypadkowi niedługo
> po oddaniu krwi i stracisz znowu z litr to niewesoło .... :(

Jakie jest ryzyko ze w przeciagu dwoch dni (czy krocej?) po oddaniu krwi
ulegnie sie wypadkowi zwiazanemu z utrata duzej ilosci krwi?
A jakie jest ryzyko ze krwi nie oddajac i majac wypadek - umre bo w szpitalu
nie bedzie krwi ktora mozna mi przetoczyc - bo ludzie zrezygnowali z jej
oddawania "profilaktycznie"?

To wszystko zalezy od punktu widzenia - gdy jestem zdrowy i piekny to
oddawanie krwi moge traktowac jako niepotrzebne narazanie sie, jakis klopot,
no i kluja czlowieka.
Gdy ulega sie wypadkowi - wtedy wiele spraw ulega przewartosciowaniu.
Bo ta krew ktora ktos oddal - ratuje nasze czy kogos nam bliskiego zycie. A
ona nie pojawia sie znikad, nie produkuja jej w fabryce - ktos musi oddac
swoja.
Trudno to nazwac zabawa - to naprawde duzy gest. I raczej nikt tego nie robi
dla kilku tandetnych czekolad ;)

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

Leki dopochwowe
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia" styczeń 2003, str.94)
marzniecie w nogi
www.pajacyk.pl Pomozemy ?
W nocy dusze sie.