Książeczka mieszkaniowa

1. Data: 2001-12-13 15:03:32

Temat: Książeczka mieszkaniowa
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jakie książeczki mieszkaniowe przysługuje rewaloryzacja? Czy taka ze
śmiesznie małym zgromadzonym wkładem (kilka złotych) się do czegoś przyda,
czy można ją wyrzucić?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2001-12-13 16:06:01

Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa
Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.33.0112131559480.25550-100000@zod
iac.mimuw.edu.pl...

> Na jakie książeczki mieszkaniowe przysługuje rewaloryzacja? Czy taka ze
> śmiesznie małym zgromadzonym wkładem (kilka złotych) się do czegoś przyda,
> czy można ją wyrzucić?

Żadnej książeczki nie należy wyrzucac. Moze sie okazac, ze oblicza ci bardzo
duzy procent. Pamietaj tylko, ze za kazde obliczenie wkladu PKO pobiera
oplate. Takze zanies jak juz bedziesz chcial wykorzystac zgromadzone tam
srodki.

Joanna

1. Data: 2001-12-14 07:43:30

Od: "awaj" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości
.mimuw.edu.pl...

> Na jakie książeczki mieszkaniowe przysługuje rewaloryzacja? Czy taka ze
> śmiesznie małym zgromadzonym wkładem (kilka złotych) się do czegoś przyda,

te kilka zl to w nowych czy starych?
ja mialam wklad 2000zl starych czyli 2 zl nowych i dostalam niecale 4000
nowych

pozdrawiam
awaj

1. Data: 2001-12-14 08:01:53

Od: "GryQ" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy istnieje gdzieś w sieci informacja pozwalająca na przybliżone chociażby
obliczenie obecnej rewaloryzowanej wartości wkładu?

GryQ

1. Data: 2001-12-14 16:45:26

Od: "Piotr Worobiej" <P...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pamietaj tylko, ze za kazde obliczenie wkladu PKO pobiera
> oplate. Takze zanies jak juz bedziesz chcial wykorzystac zgromadzone tam
> srodki.

Nie no chyba za pierwsze sprawdzenie to nie pobierają. Pobierają dopiero za
kolejne sprawdzenia.

Piotr Worobiej

pralka Bauknecht WA2381
kolor paneli, desek