Kto/co zzera porzeczki?

1. Data: 2009-06-25 20:50:53

Temat: Kto/co zzera porzeczki?
Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich (bez <panslawisty>)!

Mam kilkanascie krzaczkow - przyjechalem obejrzec - sa juz ladne owoce,
sek w tym, ze... na patyczkach gron zostalo po doslownie kilka sztuk,
dojrzalych. Pod krzaczkami zadnych sladow. Kamczatki/hamerykanki nie
"ruszylo", bo jeszcze zielona...
Czy jakies ptaki je mi zaiwaniaja, czy tez jednak mam nabic lufe sola?

Uklony

kpawlak
--
sig wyciety

2. Data: 2009-06-26 05:54:45

Temat: Re: Kto/co zzera porzeczki?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kpawlak" <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> napisał w
wiadomości news:h20ojl$sar$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
> "ruszylo", bo jeszcze zielona...
> Czy jakies ptaki je mi zaiwaniaja, czy tez jednak mam nabic lufe sola?

He..he, a czym sobie zasłużyłem na wyjatkowość, ekskluzywny to może jestem,
ale nie z samowybranych, ani ze służb? :-)))))

3. Data: 2009-06-27 11:20:27

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ...Kamczatki/hamerykanki nie
> "ruszylo", bo jeszcze zielona...

Jagoda kamczacka u Ciebie jeszcze zielona???
U mnie dawno zebrana.
Zieloną to możesz mieć teraz borówkę wysoką.

Pozdrawiam pogodnie

grzyby ruszyły?
co mi sadzi dęby?
co to do diabła jest?