Kto głową rodziny

1. Data: 2006-04-27 09:51:42

Temat: Kto głową rodziny
Od: "Emila" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy uważasz że w rodzinie rządzi mąż, tata czy może też kobieta, mama?

2. Data: 2006-04-27 10:04:03

Temat: Re: Kto głową rodziny
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emila <j...@o...eu> napisał(a):

> Czy uważasz że w rodzinie rządzi mąż, tata czy może też kobieta, mama?

U nas zdecydowanie nasza ośmiomiesięczna sznaucerka.

(NMSP)

--
JoP

3. Data: 2006-04-27 10:40:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> U nas zdecydowanie nasza ośmiomiesięczna sznaucerka.

A my nie mamy psa, więc się rządzi każdy sobie...

> (NMSP)

(jw.)

Qra

4. Data: 2006-04-27 11:00:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> A my nie mamy psa, więc się rządzi każdy sobie...

A u nas rządzą głownie nasze żądze ;-).

Ewa
Co tu się dzieje na tych grupach? "Spod każdego kamienia wyłazi żmija" ;-)

5. Data: 2006-04-27 12:47:21

Od: "karolina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam ,ze w domu nie powinno byc zadnych szefów a wiec zadnych rzadzacych a
rodzicie,małżonkowie powinni podejmowac decyzje wspólnie.

6. Data: 2006-04-27 13:42:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karolina" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Uważam ,ze w domu nie powinno byc zadnych szefów a wiec zadnych rzadzacych
> rodzicie,małżonkowie powinni podejmowac decyzje wspólnie.

A dzieci co?

7. Data: 2006-04-27 13:53:14

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emila wyklikał(a):
> Czy uważasz że w rodzinie rządzi mąż, tata czy może też kobieta, mama?

Ten kto najgłośniej krzyczy ;p
Prym wiodę ja, a chóruje mi dwoje diabląt ;)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

8. Data: 2006-04-27 14:23:45

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):
> Emila wyklikał(a):

> Ten kto najgłośniej krzyczy ;p

Eeeee, ten kto ma pilota ;)
pozdrawiam
Ania

9. Data: 2006-04-27 14:28:36

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> U nas zdecydowanie nasza ośmiomiesięczna sznaucerka.

To u nas rzadzily by rybki, ale na szczescie glosu nie maja...

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

10. Data: 2006-04-27 15:09:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Emila" <j...@o...eu> wrote in message
> Czy uważasz że w rodzinie rządzi mąż, tata czy może też kobieta, mama?

nie rozumiem zestawienia
maz,tata vs kobiet, mama? chcesz powiedziec, ze maz/tata moze byc
plci obojga?

iwon(k)a

Konflikty
2 siostry...
2 siostry...
Naukowe dowody wartości samokontroli i samozaparcia
[informacja] Twoje dziecko i narkotyki. Jak pomóc i zapobiegać?