!!! Kto jest dobry w psychoterapii nerwic?

1. Data: 2001-03-22 12:34:34

Temat: !!! Kto jest dobry w psychoterapii nerwic?
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Szukam jakiegos dobrego psychoterapeuty w leczeniu nerwic. Dokladniej
chodzi o nerwice lękową, nawet nie taka mocna tylko ze jakos nie moge
z niej wyjsc. Jesli znacie kogoś godnego polecenia to dajcie znac.

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2001-03-22 13:03:38

Temat: Re: !!! Kto jest dobry w psychoterapii nerwic?
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mess * <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99csv9$suq$...@i...srv.wp-sa.pl...
> W nerwicach specjalizuje sie osrodek "Rasztów" tel:(022)41-26-13.
> pozdr.

Skat to wiesz. Czy polecasz ich dlatego, ze sie specjalizuja czy dlatego ze
znasz kogos
komu pomogli?
Czy mozesz polecic kogos personalnie?

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2001-03-22 18:59:21

Od: Mess * <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-03-23 13:21:40

Od: Mess * <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam, bo sie specjalizuja. I sa znani w srodowisku, wiec pewnie czyms sobie
zasluzyli. A personalnie nie znam nikogo z nerwica, komu by pomogl psycholog.
pozdr.
M.

1. Data: 2001-03-23 15:58:13

Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mess * <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99fil4$h8a$...@i...srv.wp-sa.pl...
> Polecam, bo sie specjalizuja. I sa znani w srodowisku, wiec pewnie czyms
sobie
> zasluzyli. A personalnie nie znam nikogo z nerwica, komu by pomogl
psycholog.

dziekuje. dodales mi otuchy. zrezygnue z psychoterapi tylko, ze nie wiem
czym ja zastapie. agencja towarzyska?

Pozdarwiam

Wieslaw

1. Data: 2001-03-24 16:21:03

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw" <w...@p...com> napisał:
> psycholog.
>
> dziekuje. dodales mi otuchy. zrezygnue z psychoterapi tylko, ze nie wiem
> czym ja zastapie. agencja towarzyska?

Nie badz taki sceptyczny. Czego oczekujesz, ze ktos poda Ci stos adresow,
skontaktuje z ludzmi, ktorzy akurat tam sie leczyli, a Ty sobie
poprzebierasz jak w ofercie biura podrozy? ;) Nie ma tak latwo, musisz sie
nauczyc, ze najbardziej na dotarciu do pomocy zalezy TOBIE i nie mozesz
uciekac sie do szantazykow typu "jak nie podacie mi referencji to sie
obraze i w ogole nie bede sie leczyc". A mozesz powiedziec czy sam szukales
juz gdzies pomocy, dlaczego tak bardzo chcesz polecenia konkretnego lekarza
i czego sie obawiasz? BTW "czego sie obawiasz" to pewnie bedzie jedno z
najczestszych pytan na takiej terapii :) Wiem, bo sama wlasnie biore udzial
w terapii grupowej, znalazlam osrodek, nikt mi nikogo nie polecal, nie
rekomendowal itd. Bardzo wiele mi to daje i b. polecalabym Ci mocne
zaangazowanie w szukanie pomocy, bo wiem ze "lekka nerwica" sama raczej nie
minie, bardziej prawdopodobne, ze coraz bardziej utrudni Ci zycie. Tak wiec
polecam zrobienie czegos dla siebie, zdrowka :)

Melisa

1. Data: 2001-04-06 14:28:50

Od: "Przemek Nowak" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o psychoterapie nerwic to znam miejsce gdzie sie tym zajmuja
specjalisci.
Jest to klinika nerwic w Warszawie przy ul.Sobieskiego.

psych. spoleczna-przyjazn
Psycholog w Warszawie poszukiwany
o facetach
o facetach