Kto jest twoim idolem i dlaczego ja?

1. Data: 2009-12-30 09:25:23

Temat: Kto jest twoim idolem i dlaczego ja?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

podobno wiecie kim jestem lepiej ode mnie,
więc liczę na ładne uzasadnienia ;-)

2. Data: 2009-12-30 10:39:24

Temat: Re: Kto jest twoim idolem i dlaczego ja?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego?
Bo Każdy Kocha Pimpusia! Ole!

MK

3. Data: 2009-12-30 10:46:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A,,,, i twierdzę, że pomiędzy Pimpkiem i Pimpusiem jest duża różnica. I będę
się upierać :-))))), MK

4. Data: 2009-12-30 10:55:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> A,,,, i twierdzę, że pomiędzy Pimpkiem i Pimpusiem jest duża różnica. I będę
> się upierać :-))))), MK

zastanawiające... tak, zastanawiające...
to mi wygląda na olbrzymią kumulację uczuć macierzyńskich,
którym brak stosownego ujścia
i chyba popełniasz fatalny błąd myląc mnie z łobuzerskim senderem,
pimpusiem czy jak tam się jeszcze nazywa twoja, nieco wyidealizowana
projekcja,
bo kogo jak kogo, ale ciebie nie chciałbym czymś niechcący dotknąć ;-)

5. Data: 2009-12-30 10:57:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak Senderze, traktuj mnie jak mamusię :-))))))). Własnie o tym cały czas
marzyłam, ale wstyd mi było okazac ten ogrom uczuć macierzyńskich, który
mnie dusi od zarania :-)))). Ale nareszcie, stało się! Dokonałam
comming-outu :-))))),
Hura, Hura. Niech żyje nam Pimpuś oraz Prezes Klubu.
To mówiłam ja, MK

6. Data: 2009-12-30 11:01:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. Skoro czytasz SF, to dam Ci pół toffika, jak zgadniesz skąd nagle wziął
mi się Pimpuś, MK

7. Data: 2009-12-30 11:02:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> comming-outu :-))))),
> Hura, Hura. Niech żyje nam Pimpuś oraz Prezes Klubu.

i na pewno nie chciałbyś być moją matką,
której przyszło żyć w ciężkich czasach,
w których adhd nie został jeszcze odkryty i rozumiany,
więc lepiej zamilcz już nieszczęsna kobieto,
zanim ściągniesz na siebie zgubę ;-)

8. Data: 2009-12-30 11:10:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze.
Będę więc do Ciebie mówić per Moja Kochana Plago Egipska. Pimpuś idzie w
kąt, a niech tam.

9. Data: 2009-12-30 11:12:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> PS. Skoro czytasz SF, to dam Ci pół toffika, jak zgadniesz skąd nagle wziął
> mi się Pimpuś, MK

czytałem, póki nie wyrosłem...
i nie chwyciłem za mangę i anime
i z nich też nie wyrosłem
Świat Dysku?
zamiast pól toffika powiedz, dlaczego nie masz dzieci,
to może lepiej cię zrozumiem?

10. Data: 2009-12-30 11:16:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bingo,
pół toffika jest twoje.
ja jeszcze nie wyrosłam, jak widać. I chyba już nie wyrosnę.

(Skoro jestem babcią to chyba czas na starcze zdziecinnienie? W sumie to
genialna idea przejśc od razu do starczego zdziecinnienia z pominięciem
obowiązkowej dorosłości).

Czemu nie mam? Bo to chyba nie jest obowiązkowe :-) całe szczescie. Ty masz?

> [...]
> i z nich też nie wyrosłem
> Świat Dysku?
> zamiast pól toffika powiedz, dlaczego nie masz dzieci,

W TVP2
X x XLi
POSTRAFIAM WAS CIULE !!!
jest tak dobry jak diabeł