KRZYWEMU RYJOWI

1. Data: 2009-12-30 11:24:53

Temat: KRZYWEMU RYJOWI
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
news:hhfar6$n55$1@news.onet.pl...

> do lustra nie da rady pić na krzywy ryj,

Pamiętam, jak nawołwałeś na spotkania w spelunach, pewnie chodzisz z
teczką, lub sprawdasz czy gablota stoi, gdy reszta nieco się zaprawi...

> więc tutaj sam już powinieneś dostrzec, jakim jesteś wałem i spróbować
> się powiesić ;-)

> a poza tym ciekawe jak kurwa uzasadnisz swoje notoryczne wklejanie linku
> do ruskich przyśpiewek ty rzekomy Polaku?

Porque ma gusta la musica.

Degustibus non disputandum.

To jest słowiańska muzyka, a więc moja rodzima...

2. Data: 2009-12-30 11:40:18

Temat: Re: KRZYWEMU RYJOWI
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> [...]
>
> Porque ma gusta la musica.
>
> Degustibus non disputandum.
>
> To jest słowiańska muzyka, a więc moja rodzima...

nawet tak głupi jesteś jak ruska świnia,
więc daruj już sobie tą żałosną maskaradę ;-)

3. Data: 2009-12-31 12:42:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczęśliwego N.R wszystkim.
Ale będę upierać się (na razie) przy 2010.

MK

4. Data: 2009-12-31 12:44:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matko, nie tu! Nie tu Vilarze!
:-)), MK

5. Data: 2009-12-31 13:02:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> Szczęśliwego N.R wszystkim.
> Ale będę upierać się (na razie) przy 2010.
>
> MK

I Tobie.

Kto jest twoim idolem i dlaczego ja?
W TVP2