Kto jest z "r1-tv.astral.lodz.pl"?

1. Data: 2001-11-30 03:09:58

Temat: Kto jest z "r1-tv.astral.lodz.pl"?
Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nietypową sprawę:

W tabeli "Najczęściej z hostów" STAT4U dotyczącej odwołań do strony PSPhome
na drugim miejscu jest "r1-tv.astral.lodz.pl".

Jestem ciekawy, czy wśród aktywnych uczestników grupy jest ktoś z moich
sąsiadów ;-)

Ferdynand

1. Data: 2001-12-01 00:10:52

Temat: Re: Kto jest z "r1-tv.astral.lodz.pl"?
Od: "Kuki" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9u6t66$m2$1@news.onet.pl...
> Mam nietypową sprawę:
>
> W tabeli "Najczęściej z hostów" STAT4U dotyczącej odwołań do strony
PSPhome
> na drugim miejscu jest "r1-tv.astral.lodz.pl".

Kurka, na tym STAT to jest wszystko, nawet jaki jest uzywany system
operacyjny klienta co odwiedza strone (czat) :)

Szpiedzy! ... z krainy deszczowcow :)

K.

1. Data: 2001-12-01 00:24:03

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuki":

> Kurka, na tym STAT to jest wszystko, nawet jaki jest uzywany system
> operacyjny klienta co odwiedza strone (czat) :)
>
> Szpiedzy! ... z krainy deszczowcow :)

Na innych stronach masz to samo tylko ukryte.
Czy taki sposób nie jest lepszy ;) ?
Mnie się podoba. Takie liczniki odwiedzin (jawne) mają porządne witryny.
Jako często odwiedzająca ( z różnych względów;)) )
odzywam się w obronie jawności licznikowej:))
Eva

1. Data: 2001-12-01 21:59:26

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ferdynand"
> W tabeli "Najczęściej z hostów" STAT4U...

Gdzie jest ta tabela?

1. Data: 2001-12-01 23:48:37

Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie jest ta tabela?

http://stat.webmedia.pl/cgi-bin/anal?psphome1

Ferdynand

1. Data: 2001-12-02 00:11:13

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> http://stat.webmedia.pl/cgi-bin/anal?psphome1

Włocławek i Poznań dzielnie doganiają Łódź, jak widzę :))
Eva

psp_czat
Zaproszenie
homoseksualizm