Kto ma zmywarkę Gorenje gsi 582 es??

1. Data: 2004-03-24 12:52:05

Temat: Kto ma zmywarkę Gorenje gsi 582 es??
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pytanie jak w temacie. Posiadam od paru miesięcy tę zmywarkę, ale dopiero
teraz postanowiłam z niej skorzystać;) no i nie ma instrukcji...
Wiem gdzie się wsypuje sól, ale nie jestem pewna gdzie nabłyszczacz i jakich
używać detergentów: jakieś piguły, czy płyn i gdzie to umieścić??;-) Czy
wystarczy wciskać tylko któryś z trzech programów po lewej stronie, czy
potrzeba tez tych ośmiu co się ustawia programy a, b, c i d z tym
przekrętłem po prawej? Jaka to różnica, czy ja to przekrętło wcisnę, czy nie
po wybraniu programu?
Z góry dziękuję za pomoc;)

Pozdrawiam,
Anna z Wawy