Muffinki w formie silikonowej ikea za 19 zł

1. Data: 2004-03-24 12:56:04

Temat: Muffinki w formie silikonowej ikea za 19 zł
Od: "schayn" <schayn@[spam]friko4.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze własnie skonczyłem testowac tą forme
Wrażenia
Na poczatku sam sie nie mogłem nadziwic ze bodziewie :) Wszystkie mufinki
były przylepione do formy ale widac niecielpliwość zły doradca. Po
wystygięciu wszystkie pięknie odeszły od formy bez najmniejszego
uszkodzenia. Jest git koniec dominacji metalowej formy :P. Mam pytanie do
mufinkowców jak zrobic zeby mófinka nie pekała na górze i ze środka nie
kipiało ciasto w piekarniku gazowym jakos to wychodziło ale w elektrycznym
zawsze pekaja niewiem co zrobic. Robiłem mufinki z białą czekoladą. Może
mniej proszku ? albo za goracy piekarnik 225 prosze o wszelkie rady

1. Data: 2004-03-24 18:17:19

Temat: Re: Muffinki w formie silikonowej ikea za 19 zł
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "schayn" <schayn@[spam]friko4.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> były przylepione do formy ale widac niecielpliwość zły doradca. Po
> wystygięciu wszystkie pięknie odeszły od formy bez najmniejszego

w keksowce tefala od razu ciacho odchodzilo gladko, nie musialo stygnac.

1. Data: 2004-03-24 22:47:54

Od: "schayn" <schayn@[spam]friko4.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak ale to ciasto jest bardzo miekie w keksówce pewnie miałas twardsze
scianki

Kto ma zmywarkę Gorenje gsi 582 es??
Zupa neapolitańska
kulki profiteron?