Kto mieczem wojuje

1. Data: 2001-01-18 09:28:59

Temat: Re: Kto mieczem wojuje
Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przecze.
>
> Rinaldo

I mimo tego, że pytanie nawet Tobie wydaje się jakby trochę głupie,
decydujesz się je umieścić na liście? Czy też zgodziłeś się jedynie, że mam
prawo do uznawania niektórych Twoich pytań za głupie?

Coenve

1. Data: 2001-01-18 09:36:47

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> w ogole go nie rozumiem

Podobnie i ja. IMO jest 'nieprawdziwe'.

Czarek

1. Data: 2001-01-18 09:40:20

Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja powiem tak:
Rinaldo/Ronaldo a moze podyskutowalbys (najlepiej na privie) z niejaka Ania
L.????

gaga

1. Data: 2001-01-18 09:50:59

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> a ja powiem tak:
> Rinaldo/Ronaldo a moze podyskutowalbys (najlepiej na privie) z niejaka
Ania
> L.????

A moze jednak na grupie? To by moglo byc ciekawe :>.
A komu przeszkadza moze przeciez nie czytac.

Maxx

1. Data: 2001-01-18 10:56:19

Od: c...@i...pl (Tomasz T. Ciaszczyk) szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Laskowski [d...@p...pl]
na: pl.sci.psychologia napisał/ła:

>:> > Tak czy owak wychodzi na to, ze jednak przyciagamy w swoej poblize ludzi o
>:> > podobnej mentalnosci, sklonnosciach i cechach. Prawda?
>:>
>:> Tak. Nie. Nie wiem. Może. Chyba tak. Pewnie tak. ;-)
>:> Może nie tylko przyciągamy, ale wręcz szukamy! ;-)
Nie zgadzam sie z tym. Wsrod moich znajomych sa glownie ludzi o zupelnie
innej mentalnosci, sklonnosciach i cechach niz moje.

Stwarza to czesto zgryzy miedzy nami, ale to sprawia, ze 'zblizamy sie' do
siebie.

--
Tomasz T. Ciaszczyk | c...@i...pl | http://nzs.pl/~ciacho

"Przyjazn miedzy mezczyzna a kobieta to spacer waskim pasem ladu
oddzielajacym zatoke znajomosci od oceanu milosci"

1. Data: 2001-01-18 12:59:39

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Nie. Nie wiem. Może. Chyba tak. Pewnie tak. ;-)
> Może nie tylko przyciągamy, ale wręcz szukamy! ;-)
> --
Tak. Dobrze powiedziane. Slowo "przyciaganie" nie ma w mojej wypowiedzi
aspektu fizycznego. Jest jakby szukaniem. Ale otoczenie "zapelnia sie" IMHO
owymi "szukanymi" przez nasza podswiadomosc osobami i zjawiskami. Nie
sadzisz?

Rinaldo

1. Data: 2001-01-18 13:09:17

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> prawo do uznawania niektórych Twoich pytań za głupie?

No coz...przejrzales sie w moim pytaniu jak w lustrze i dostrzegles
dokladnie to, co chciales dostrzec.

Rinaldo

1. Data: 2001-01-18 14:04:37

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ronaldo wrote:

> [...]
> aspektu fizycznego. Jest jakby szukaniem. Ale otoczenie "zapelnia sie" IMHO
> owymi "szukanymi" przez nasza podswiadomosc osobami i zjawiskami. Nie

Możliwe. A jak "znajdziemy" również tych, których nie szukaliśmy,
to i tak możemy widzieć tylko tych, których chcemy (czyli tych
szukanych). ;-)
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą

1. Data: 2001-01-18 19:10:40

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO

> Możliwe. A jak "znajdziemy" również tych, których nie szukaliśmy,
> to i tak możemy widzieć tylko tych, których chcemy (czyli tych
> szukanych). ;-)

Otoz to.

Rinaldo

1. Data: 2001-01-19 09:54:50

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ronaldo" <r...@i...pl> wrote in message
> mam
> >
> No coz...przejrzales sie w moim pytaniu jak w lustrze i dostrzegles
> dokladnie to, co chciales dostrzec.
>
> Rinaldo

Dobrze Rinaldo. Przyjmijmy, że zobaczyłem w twoim pytaniu to co chciałem
dostrzec.

Czy teraz możesz mi odpowiedzieć czego chciałeś się dowiedzieć lub co
chciałeś osiągnąć zadając swoje pierwotne pytanie? Jeśli odpowiesz w stylu-
chciałem sprowokować reakcję i to otrzymałem zważ, iż a) będzie to ustalanie
celu po strzale b) taki powód pasuje do każdego w zasadzie pytania.

Coenve

Skazani na wymuszenia
hm... tak sobie mysle... hm....
Dla rgr........
kto mowil o warsztatach Stanislawa Grofa w Polsce?
Re: Wedkarstwo