Kto mieczem wojuje

1. Data: 2001-01-19 10:11:13

Temat: Re: Kto mieczem wojuje
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Ronaldo na pl.sci.psychologia napisal:

>Jak rozumiesz przyslowie: "Kto mieczem wojuje, od miecza ginie"?

Primo, miecze wyszly z mody. Secundo, masz cztery tomy "Przyslow" i
bedziesz nam je teraz pisal? Tertio, zawsze mozna kogos zaglaskac na
smierc... czyli mnie tez zaglaszcza? Ufff...

Bez miecza, ale poducha machajac :)

Pozdrawiam,
Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2001-01-19 12:11:32

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy teraz możesz mi odpowiedzieć czego chciałeś się dowiedzieć lub co
> chciałeś osiągnąć zadając swoje pierwotne pytanie?

Kiedy zadaje jakiekolwiek pyatanie, pragne sie dowiedziec co ludzie mysla na
dany temat. Czy wszyscy mysla tak samo? Czy jedni mysla tak a inni inaczej?
No i oczywiscie chce sie czegos nauczyc. Dla mnie to taka metoda na nauke.

>Jeśli odpowiesz w stylu-
> chciałem sprowokować reakcję i to otrzymałem zważ, iż a) będzie to
ustalanie
> celu po strzale b) taki powód pasuje do każdego w zasadzie pytania.

Przyznam iz nie bardzo rozumiem tych spiskowych teorii.

Rinaldo

1. Data: 2001-01-19 12:13:11

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co za g*awe pytanie... ;)

No coz....Gdybym byl madrzejszy, zadawalbym madrzejsze pytania. Zadaje
takie, jakie sa na moim poziomie. I mi sie one wcale nie wydaja g*awe.

Rinaldo

1. Data: 2001-01-19 20:17:46

Od: JamesBonBush <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coenve w sumie nie przesadzaj :). Pytania Ronalda są
całkiem... nietypowe,
dające do myślenia. Jedynym moim
zarzutem jest to, że bardziej one mi pasują na filozofię
niżeli tu. ;) nie? p o
z d r a w i a m – JamesBonBush

1. Data: 2001-02-07 21:23:39

Od: "BAXTER" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a jak rozumiesz , kto mieczem wojuje od pochwy ginie ;-)
Użytkownik Dariusz Laskowski <d...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:17012001.3F655A7E@DariuszLaskowski...

> No, normalnie: "Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada." ~;-]
> --
> Dariusz Laskowski
> mailto:d...@p...pl
> GG:10616 Niewinność jest tylko maską dla
przebiegłości.
> (c) Frank
Herbert

Skazani na wymuszenia
hm... tak sobie mysle... hm....
Dla rgr........
kto mowil o warsztatach Stanislawa Grofa w Polsce?
Re: Wedkarstwo