Kto mógłby otruć prezydenta Dudę?

1. Data: 2016-03-21 00:30:29

Temat: Kto mógłby otruć prezydenta Dudę?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znana blogerka Kataryna zasugerowała na Twitterze, że prezydent Duda mógł zostać
otruty, spożywając obiad z amerykańskimi senatorami w jednej z krakowskich
restauracji. Okazuje się bowiem, że jej właścicielką jest sympatyczka KOD, która
publicznie wyraziła przekonanie, iż jedzenie serwowane z jej "koryta" smakowało
Andrzejowi Dudzie i jego gościom.
Prezydent Duda odpowiedział Katarynie na Twitterze twierdząc, że przesadza i że
"demokracja istnieje". Akcja z Kataryną nie miała, rzecz jasna, spontanicznego
charakteru. Została zaplanowana, aby "rozbujać" internetową publiczność. Po co?
Efektem snucia opowieści o możliwym otruciu Dudy będzie ugruntowanie przekonania, iż
w Polsce zamachy na polityków są chlebem powszednim. Z kolei upowszechnienie takiego
skryptu mentalnego podniesie w społeczeństwie poziom tolerancji na przyszłe akcje
policyjno-polityczne ścigania "zdrajców ojczyzny". Kaczyński ich zdefiniował jako
"ludzi od Palikota".

http://pl.blastingnews.com/felietony/2016/03/pis-roz
wija-fabule-zamachu-na-prezydenta-dude-pojawil-sie-w
atek-jego-otrucia-00844001.html

2. Data: 2016-03-21 11:09:35

Temat: Re: Kto mógłby otruć prezydenta Dudę?
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.03.2016 um 00:30 schrieb glob:
> [...]
jako "ludzi od Palikota".

> http://pl.blastingnews.com/felietony/2016/03/pis-roz
wija-fabule-zamachu-na-prezydenta-dude-pojawil-sie-w

Slyszalem cos przed laty o tej blogerce i myslalem, ze ze wzgledu na
ujawnienie jej personaliow pograzyla sie w niebycie wzglednie zmienila
nick. O jej dywagacjach wokol posilkow PAD tez przeczytalem i sadzilem,
ze to dobre pole do dyskusji dla psychologow. Wyglada na to, ze
wchodzimy w sfere zainteresowan psychologow spolecznych i politologow. A
swoja droga, ciekawy to kraj, w ktorym rozne ciemne moce moga stac za
peknieta opona i obiadem w knajpie, i w ktorym posel Judasz z
trzeciego-czwartego szeregu awansuje do Number One. :-)
http://bit.ly/1RbZ5Xn
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2016-03-21 17:37:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Ale to nie koniec ataku na restauratorkę, już się rozwył propagandzista pisu że ona
jest w mafii i już zdementowano jego kłamliwe wymysły, myślisz że przeprosił?

4. Data: 2016-03-21 17:42:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właścicielka kamienicy związana z gangiem? Kompromitacja red. Gmyza w sprawie
działaczki KOD

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
798802,katarzyna-kukiela-zwiazana-z-malpa-cezary-gmy
z-chcial-zdemaskowac.html

5. Data: 2016-03-21 19:28:48

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-21 o 17:42, glob pisze:
> [...]
działaczki KOD

> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
798802,katarzyna-kukiela-zwiazana-z-malpa-cezary-gmy

I znowu chironem zajechało... ale jak... fuj.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2016-03-21 20:03:34

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

798802,katarzyna-kukiela-zwiazana-z-malpa-cezary-gmy
z-chcial-zdemaskowac.html

> I znowu chironem zajechało... ale jak... fuj.
>
> Pozdrawiam

https://twitter.com/GMesserszmidt/status/71193016488
0482306

https://twitter.com/ISzafranska/status/7119374004408
23808

--

Chiron

bardzo, bardzo, strasznie serdecznie pozdrawiam czytelników GW- niesamowicie
serdecznie
:-)

7. Data: 2016-03-21 20:43:38

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-21 o 20:03, Chiron pisze:

> [...]
> wiadomości news:56f03d5d$0$662$65785112@news.neostrada.pl...

798802,katarzyna-kukiela-zwiazana-z-malpa-cezary-gmy

I jeszcze to potwierdza :)

Nikt nic nie wie na pewno... kto z kim i w czym ma udziały, czyim jest
mężem, żoną, kto za co i dlaczego, jakieś nazwiska się plączą, raz takie
raz siakie, współwłaściciel, udziałowiec, zarządca, co za różnica... ale
wszyscy plują. Jedni na restaurację, inni na kobietę, a jeszcze inni na
restaurację i na kobietę... Klon chirona rzucił "być może", reszta
klonów postanowiła pobić kolejną normę w produkcji śliny.

Swoją drogą, to prezydent Duda jak Midas, czego nie dotknie... tylko
liczba atomowa finalneg produktu jakoś się nie zgadza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-03-21 21:27:48

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.03.2016 um 17:37 schrieb glob:
> [...]
jest w mafii i już zdementowano jego kłamliwe wymysły, myślisz że przeprosił?

Jesli nawet nie byla, to mogla byc, albo ktos z jej rodziny czy
znajomych, a jesli nie w mafii, to w jakies innej bandzie. Sam fakt, ze
- malo prawdopodobne - nigdzie nie byla i jest niewinna rzuca na nia
podejrzenie.

9. Data: 2016-03-21 21:42:40

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Swoją drogą, to prezydent Duda jak Midas, czego nie dotknie... tylko
> liczba atomowa finalneg produktu jakoś się nie zgadza.

No cóż- nie moja wina, że nie potrafisz nawet czytać ze zrozumieniem. Pa,
pa, dziubasku!
:-)

--

Chiron

p.s.
Męczy mnie czytanie waszych idiotyzmów, kviatek. Chwilowo wrzucam was do kf.
Jak będę miał ochotę na ten rodzaj "idiota- humoru"- to was odplonkuję.
Przecież w tym prześcignąłeś nawet globa- a to wyczyn
:-)

10. Data: 2016-03-21 22:17:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

znajomych, a jesli nie w mafii, to w jakies innej bandzie. Sam fakt, ze
- malo prawdopodobne - nigdzie nie byla i jest niewinna rzuca na nia

A ty widziałeś pisowca który nie jest cwelem, bo oni cały czas rzucają pomówienia na
ludzi którzy z nimi nic wspólnego nie chcą mieć lub krytykujących.

Idol Kaczyńskiego
Znowu dzieci będą w domu rodzice uczyli prawdy
Klapnijcie lepiej lub czegoś się trzymajcie
Nikt nie jest ekspertem w komisji Macierewicz
Myślałem, że Pieczyński to kolejny gadający aktor...