Kto pamieta temat "czarnej wolgi" vs. "skory" ?

1. Data: 2002-01-25 19:26:59

Temat: Kto pamieta temat "czarnej wolgi" vs. "skory" ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ten dawny problem z czarna wolga to byla antyreklama samochodow
kupowanych na taxi, jedynych chyba z silnikiem na rope,
czy tez to byl poczatek dzisiejszego tematu "skor" ?

Jacek

2. Data: 2002-01-27 17:30:06

Temat: Re: Kto pamieta temat "czarnej wolgi" vs. "skory" ?
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote:
> Czy ten dawny problem z czarna wolga to byla antyreklama samochodow
> kupowanych na taxi, jedynych chyba z silnikiem na rope,
> czy tez to byl poczatek dzisiejszego tematu "skor" ?

Oj, a nie mozesz Ty sobie pojsc z tymi "rewelacjami" gdzie indziej? :(

--
cezar
CYBER Service

3. Data: 2002-01-27 21:02:13

Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Cezar Cichocki (c...@g...cs.net.pl):

> Oj, a nie mozesz Ty sobie pojsc z tymi "rewelacjami" gdzie indziej? :(

Proponuje terapię kill-file'ową. Mam taka cichą nadzieję, że jak nikt nie
będzie odpowiadał na jego posty, to sobie znajdzie inne zajęcie.

--
[ eclipse(at)free.of.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

Chrirurg-Dermatolog
diagnostyka grzybic
Zeby, zeby....