Kto próbował uczyć się metodą SITA?

1. Data: 2000-09-20 19:14:58

Temat: Kto próbował uczyć się metodą SITA?
Od: "Arek Piotrowski" <a...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi w szczególności o naukę języka angielskiego na poziomie
zaawansowanym, np przygotowującem do FCE czy CAE.
Czy warto wydać kilkaset złotych na to urządzenie i czy jest takie
rewelacyjne jak je reklamują?

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------------> http://www.arek.cp.pl >>
<< e-mail: a...@p...com.pl <- -----> a...@d...alter.pl >>

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

2. Data: 2000-09-20 22:51:47

Temat: Re: Kto próbował uczyć się metodą SITA?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek Piotrowski napisał(a):

> Chodzi mi w szczególności o naukę języka angielskiego na poziomie
> zaawansowanym, np przygotowującem do FCE czy CAE.
> Czy warto wydać kilkaset złotych na to urządzenie i czy jest takie
> rewelacyjne jak je reklamują?

NTG!
(Nie ta grupa)

3. Data: 2000-09-21 00:12:32

Temat: Odp: Kto próbował uczyć się metodą SITA?
Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

Mozna na forum. Tez jestem tym zainteresowany. Pozdrawiam, Milosz M.

> [...]
> zaawansowanym, np przygotowującem do FCE czy CAE.
> Czy warto wydać kilkaset złotych na to urządzenie i czy jest takie

Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

4. Data: 2000-09-21 09:45:23

Od: "TGabrowski" <T...@p...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Umow sie pierwsza bezplatna lekcje i zobaczysz jak to jest. Ja sie umowilem,
ale mi sie nie spodobalo.

5. Data: 2000-09-21 13:08:46

Od: "Waldemar Thiel" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message
| NTG!
| (Nie ta grupa)

Witam

Kaju, jakbys zwrocila uwage, to post ten wyslal Arek na pare grup
rownoczesnie. IMHO rowniez medycyna moze miec tutaj cos do
powiedzenia, zwazywszy na skutki uboczne (medyczne/psychiczne) jakie
ten tym nauki moze sprawic.

Pozdrawiam, Waldek

6. Data: 2000-09-21 21:18:19

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Thiel napisał(a):

> [...]
> rownoczesnie. IMHO rowniez medycyna moze miec tutaj cos do
> powiedzenia, zwazywszy na skutki uboczne (medyczne/psychiczne) jakie

Także pozdrawiam
Kaja

7. Data: 2000-09-22 06:20:54

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Thiel <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qd17h$ji6$...@n...tpi.pl...

>zwazywszy na skutki uboczne (medyczne/psychiczne) jakie
> ten tym nauki moze sprawic.

Czy masz coś konkretnego na myśli?
Mnie kaseta relaksacyjna i potem cała lekcja usypia i nic w głowie nie
zostaje. Okularów nie używałem.
Jacenty

8. Data: 2000-09-22 07:16:29

Od: "Waldemar Thiel" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacenty" <j...@r...pl> wrote in message
| Czy masz coś konkretnego na myśli?
| Mnie kaseta relaksacyjna i potem cała lekcja usypia i nic w głowie
nie
| zostaje. Okularów nie używałem.

Nic nie mialem na mysli. O SITA wiem tyle co widzialem na reklamach
tego uzadzenia (tej metody nauki), ale mozna sie domyslec, ze dziala
to raczej na podswiadomosc. Nie jestem psychologiem wiec nie wiem
jakie to moze miec skutki.

Waldek

9. Data: 2000-09-22 09:51:53

Od: "juzer" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys uzywalem SITA,
Z grubsza chodzi o to ze seans trwa do 6 godz. dziennie
i sa to stale powtorki malej ilosci materialu. Gdybys
poswiecil ten czas na normalna nauke efekt bylby
identyczny a byc moze lepszy. SITA z racji ogromnych
kosztow powoduje jednak motywacje do poswiecenia sie
tej metodzie i dlatego moze jest wydajniejsza........
(jezeli wywalisz 20 mln - bo tyle trzeba na normalny kurs
to uczysz sie potem jak glupi). W wersji podstawowej jest
tylko 5 kaset i do niczego Ci one przydadza jak nie kupisz
nastepnych 15 za 10 baniek)

--
juzer

10. Data: 2000-09-22 10:32:51