[12.02] "Dzień dobry, co dziś gotujemy?"

1. Data: 2004-02-12 10:30:00

Temat: [12.02] "Dzień dobry, co dziś gotujemy?"
Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję, aby codziennie ktoś (kto bedzie miał na to ochotę zaczynał taki
wątek i byśmy razem coś gotowali. A pomysł wpadł mi do głowy po wczorajszym
wątku <bigos, czy kapusta...> w trakcie trwania którego i gotowania
dodawałam do gara jakieś nowe składniki, które pojawiały się w Waszych
listach.
Pozdrawiam wszystkich i Uosia też.
Fela

1. Data: 2004-02-12 10:42:35

Temat: Re: [12.02] "Dzień dobry, co dziś gotujemy?"
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję, aby codziennie ktoś (kto bedzie miał na to ochotę zaczynał taki
> wątek i byśmy razem coś gotowali.

Proponuje pomyslec o tym zanim sie rozwali grupe. Teraz to sobie sama pisz pod
roznymi nick-ami.

1. Data: 2004-02-12 11:07:07

Temat: Kto rozwalił prk?/Re: [12.02] "Dzień dobry, co dziś gotujemy?"
Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Proponuje pomyslec o tym zanim sie rozwali grupe. Teraz to sobie sama pisz
pod
> roznymi nick-ami.

Grupę rozwaliła p. Magdalena Bassett z USA:
http://glinki.com/?l=u7QA
więc nie rozgłaszaj takich kłamstw, bo się pani Be obrazi. Ona jest bardzo
czuła na punkcie swej wazności.
Fela

1. Data: 2004-02-12 12:08:01

Temat: precz z Trolami!!!
Od: mskowronski <"Mskowronski"@(skasuj-to)gazeta.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fela napisał(a):

Mam dosc tego kolesia.

PLONK!!!
Nie zdzierzylem.

Pozdrawiam wszystkich
oprocz tego debila.
Lunac

1. Data: 2004-02-12 14:09:38

Od: "Ela" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Grupę rozwaliła p. Magdalena Bassett z US

Ty rozwaliłeś grupę, a Magdalenie nawet do pięt nie dorastasz! I
nigdy nie osiągniesz Jej poziomu wiedzy i kultury, choćbyś nawet pękł! Całe
szczęście, że Magda się nie przejmuje twoim brzechaniem i najwyrażniej
ciebie olewa /i wszystkie twoje mutacje/.

1. Data: 2004-02-12 16:38:00

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczęście, że Magda się nie przejmuje twoim brzechaniem i najwyrażniej
> ciebie olewa /i wszystkie twoje mutacje/.

Wiedza kulinarna akurat nie musi iść w parze z kulturą. I w przypadku Magdaleny
nie idzie. Zresztą byłoby już zupełnym pomyleniem wymaganie od kucharki, aby
miała wychowanie. Zanim więc Elu zaczniesz wystepować w byc może Twoim zdaniem
słusznej sprawie zapoznaj się choćby z całością wypowiedzi członków prk
wskazywanych w linku przez Twoją przedmówczynię.
misica

1. Data: 2004-02-12 17:12:23

Od: "Ela" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Wiedza kulinarna akurat nie musi iść w parze z kulturą

U ciebie ani wiedzy ani kultury. Pluj sobie pluj! Przyjemnie grać
rolę potłuczonego. A do Magdy i tak nikogo nie zniechęcisz. Jest tu wiele
osób bardzo chętnie korzystających z Jej porad i czekających na Jej
wypowiedzi.
MAGDO, odzywaj się jak najczęściej!!!

1. Data: 2004-02-12 18:09:56

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wiedza kulinarna akurat nie musi iść w parze z kulturą
>
>       U ciebie ani wiedzy ani kultury.
Takiej wiedzy, a i "kultury" jaką reprezentuje pani Bassett rzeczywiście nie
posiadam. Ani nie mam tyle czasu, aby przepisywać przepisy z książek, ani też
nie popieram metod kulturalnej rozmowy by MB:

2 lipca 2003r. Magdalena Bassett napisala w watku "Killfile to super rzecz",
cytuję:
" zawsze znalazlo sie paru dobrych ludzi, ktorzy
wieczorowa pora zarzucili prowokatorowi koc na leb i dali mu w czape
kijami i czym popadlo. Dobrego kopa w dupe, pare podbitych oczu - o,
prowokator idzie."
Hrehrehre - wtedy w lipcu nauczyła się co to jest KF. :PPPP

> Pluj sobie pluj!
Mam wrażenie, że to Ty to robisz, zresztą w stylu mi znanym zza Atlantyku.
> Przyjemnie grać rolę potłuczonego.
Jesteś zdania, że MB wprowadziła swoje metody dyskusji w życie. Kto nie śpiewa
hymnów pochwalnych tego się ignoruje, a tego co ma inne zdanie to się "uczy
rozumu" lub eliminuje. Zapytaj Madzię, gdzie pracowała przed wyjazdem z Polski.
> A do Magdy i tak nikogo nie zniechęcisz.
Nie trzeba zniechęcać, ona sama to robi.
> Jest tu wiele osób bardzo chętnie korzystających z Jej porad i czekających na
Jej wypowiedzi.
Nie zauwazyłam tego tłumu. Chyba, że wszyscy siedzą na nowakuchnia i piszą te
setkę listów miesięcznie.
>      MAGDO, odzywaj się jak najczęściej!!!
Dodajmy - byle mądrze i po polsku.
Ale nie chcę Cię załamywać - Twój głos jest głosem wołającego na puszczy.
Tu wszyscy odetchnęli po tym jak pani Be zamknęła się w tej swojej "prywatnej
grupie dyskusyjnej". A ten tłum "czekających na Jej wypowiedzi" jakoś nie
dopieszcza jej nawiedzając ją na Yahoo.
Czasy pani Be należą do przeszłości. Tylko mogłaby paniusia mieć trochę innej
kultury niż ma i nie pokazywać się tu, gdzie się skompromitowała. No chyba, że
trzeba bedzie zastosować jej kulture do jej własnej osoby.
Z mojej strony EOT
misica

1. Data: 2004-02-12 19:07:52

Temat: Re: "
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> [...]
> rolę potłuczonego. A do Magdy i tak nikogo nie zniechęcisz. Jest tu wiele
> osób bardzo chętnie korzystających z Jej porad i czekających na Jej

Elu, te wszystkie smetne wypociny trolla mnie zupelnie nie zniechecaja.
Mam nadzieje, ze reszta grupy, ktora jeszcze tu bywa mimo bagna, jakie
tu stworzyla ta dzdzownica, rowniez sie nie zniecheci, bedzie scierwo
ignorowac i dalej pisac, nie zwracajac uwagi na klamstwa, obelgi i
bzdury. Jest to oczywiste, ze troll pala do mnie wyjatkowa nienawiscia,
ze warczy na tej grupie, peta sie pod nogami, piszczy , podskakuje, bo
mu sie wydaje, ze ma jakikolwiek wplyw na to, czy ja tu bede pisac, czy
nie. Pisac nadal bede, jak czas i wena pozwoli, bez wzgledu na
badziewie, ktoremu wydaje sie, ze moze mi w jakikolwiek sposob
przeszkodzic. Ta osoba powinna sie leczyc, a nie zawalac grupe tona
smieci, no ale coz, jest to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i
scierwo tez moze.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-02-12 19:14:56

Temat: Bassett i "ścierwo"
Od: "Fela" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości >
> jest to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze.
> Magdalena Bassett
Hre,hre,hre!
W języku polskim oznacza to postawienie równości pomiędzy ścierwem, a sobą.
Buahahahahahaha! A tośmy się w rodzinie uśmiali. pani Bassett!
NIECH PANI NIE PRZESTAJE TU PISAĆ!
Bez pani byłoby tu jak w kuchni baru mlecznego po zamknięciu.
Tfoja Fela

a moze 14-stego z innej strony..
szukam marynaty do mięs....
żołądek indyczy
placep po węgiersku
gdzie sie podzial przysmak swietokrzyski? :)