Kto to powiedział?

1. Data: 2015-02-12 22:40:39

Temat: Kto to powiedział?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rasizm kryje w sobie pewne zdrowe myśli, które dotychczas znane były tylko w
szczupłym gronie lekarzy i biologów. Dziś przyszedł czas na ich rehabilitację".
("Ateneum Kapłańskie" rok 1938, zeszyt 1, str. 23)

" Trudno nie przyznać słuszności twierdzeniom HITLERA, żyd pozostał obcym ciałem w
organizmie narodów europejskich (...) Żyd zwalcza obcą jego psychice kulturę, wyrosłą
na podłożu chrześcijaństwa. Jego przeobrażenie może się dokonać tylko na drodze
religijnej - przez szczere, bezinteresowne przyjęcie chrześcijaństwa". "HITLER jest
doskonałym znawcą psychologii tłumu i twórcą nowej, genialnej taktyki"

"Dzisiejsza III Rzesza podjęła tytaniczną próbę realizacji wielkiej idei, która ma
przynieść odrodzenie ludzkości. Niemcy stały się obok Włoch rzecznikiem ideologii o
zasięgu ogólnoludzkim " ("Ateneum Kapłańskie" rok 1938)

"Zasady wychowawcze nacjonalizmu niemieckiego są WZORCEM dla innych narodów. W
nacjonalizmie odbija się dusza Niemiec ". ("Ateneum Kapłańskie" 1937 r., zeszyt l
str. 152)

2. Data: 2015-02-13 02:52:16

Temat: Re: Kto to powiedział?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
>
> "Zasady wychowawcze nacjonalizmu niemieckiego są WZORCEM dla innych
> narodów. W nacjonalizmie odbija się dusza Niemiec ". ("Ateneum Kapłańskie"

Nie sprawdzałem, ale w tym samym pisemku edukacyjnym pisze co następuje:

"Otrzymaliście w tej chwili straszliwą władzę. To jest władza nie tylko nad
szatanami, nie tylko nad znakami sakramentalnymi, ale przede wszystkim - nad
samym Bogiem! Jesteście przecież "spirituales imperatores", a jako tacy,
macie władzę rozkazywać nawet samemu Bogu. On tego zapragnął, on tego od Was
chcial! Będziecie Mu rozkazywać, gdy na Wasze słowa zstępować będzie na
ołtarze - Bóg żywy, choć zakryty, lecz prawdziwy... Kto ku Wam patrzy, widzi
w Was Boga. Kto do Was się zbliża, nie szuka ludzkiego, ale Bożego.
Prawdziwie: Sacerdos, alter Christus! Kapłan jest drugim Chrystusem"
("Ateneum Kapłańskie", zeszyt 2, IX-X 1960 r.)

Veda mówi, że Bramin ma władzę nad samym Brahmą ;)

--
????
???

3. Data: 2015-02-13 04:42:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kardynał Wyszyński takie uwielbienie Hitleryzmu wypisywał w piśmie katolickim.

4. Data: 2015-02-13 13:00:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Kardynał Wyszyński takie uwielbienie Hitleryzmu wypisywał w piśmie
> katolickim.

Czyli jednak ten sam redaktor.

--
????
???

5. Data: 2015-02-13 18:01:33

Od: rebel <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2015 o 22:40, glob pisze:
> [...]
nacjonalizmie odbija się dusza Niemiec ". ("Ateneum Kapłańskie" 1937 r., zeszyt l

Idź nawracaj Niemców? Czemu się do Polaków przyczepiłeś?

6. Data: 2015-02-13 18:34:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2015 18:01:33 +0100, rebel napisał(a):

> [...]
str. 152)

> Idź nawracaj Niemców? Czemu się do Polaków przyczepiłeś?

Największą frajdę sprawia mu s..nie pod siebie, uwielbia tonąć we
własnej...

7. Data: 2015-02-13 21:27:03

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

urobiony gojec glob pisze:
> Kardynał Wyszyński takie uwielbienie Hitleryzmu wypisywał w piśmie katolickim.

To nie Wyszyński tylko:
ks. Józefa Pastuszko
ks. K.Tochowicz

pało.

Jakoś nie odniosłeś się do deportacji czarnych z Izraela,jak to?
Rasizm jest zły tylko jeśli pochodzi od gojców?

A nacjonalizm?

Ale żadnej chrześcijańskiej koalicji nie uda się w podobnych warunkach
osiągnąć tej władzy, jaką zdobyli Żydzi, dlatego że chrześcijanom brak
pewnej jedności współdziałania, pewnej konspiracyjności w dążeniu do
jednego celu i spoistości natężonego nacjonalizmu, jaka charakteryzuje
Żydów. Dla chrześcijanina jest niczym, że ktoś inny jest
chrześcijaninem; dla Żyda to, że człowiek, stojący u jego drzwi jest
Żydem, - znaczy niemal wszystko.

Gdziekolwiek pozwolono rozwijać się swobodnie dążnościom żydowskim, tam
następowała nieuchronnie nie ,,amerykanizacja" lub ,,anglicyzacja" albo
jakakolwiek inna nacjonalizacja, lecz wyłącznie i jedynie ,,judaizacja".

W tej książce słowo nacjonalizm pada 26x i nie odnosi się do gojców
tylko właśnie do żydów.
H.Ford 1921

8. Data: 2015-02-13 21:29:21

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-13 o 04:42, glob pisze:
> Kardynał Wyszyński takie uwielbienie Hitleryzmu wypisywał w piśmie katolickim.

Jak masz jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem:)

9. Data: 2015-02-13 23:45:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyszyński i jego uwielbienie Hitlera pokazuje, jako kolejny dowód, jak kościół
współpracował z gestapo na terenach okupowanej polski i jak się srał z nienawiści,
pierwszym donosicielem był przede wszystkim ksiądz( dlatego wynaturzone antypolskie
buractwo tam polazło, szwaby ze wsi).

10. Data: 2015-02-14 08:41:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2015 21:27:03 +0100, dr Schultz i koń Fritz napisał(a):

> [...]
> jakakolwiek inna nacjonalizacja, lecz wyłącznie i jedynie ,,judaizacja".
>
> W tej książce słowo nacjonalizm pada 26x i nie odnosi się do gojców

Nic dodać, nic ująć! Brawo.

Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii
Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii
Ranking najbardziej szanowanych i nieszanowanych zawodów
Koncerny farmaceityczne w ofensywie 33333333-)
Co widzicie na tym zdjęciu?