Kto to zrobił!?!

1. Data: 2008-05-25 20:51:31

Temat: Kto to zrobił!?!
Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIEMUZYKALNY DYRYGENT
Pewien bogaty człowiek postanowił spełnić marzenie swego życia, żeby
poprowadzić orkiestrę. Wynajął, więc jednego perkusistę, trzech
saksofonistów i dwudziestu czterech skrzypków. Podczas pierwszej próby
dyrygował tak źle, że perkusista zachęcał pozostałych muzyków, żeby z
nim wyszli. Ale jeden z saksofonistów powiedział:, ,,Czemu wychodzić?
Dobrze nam płaci. Poza tym, musi coś wiedzieć o muzyce".
Podczas następnej próby dyrygent, po prostu, nie mógł utrzymać tempa.
Na co perkusista zaczął wściekle bić w bębny. Dyrygent zastukał o ciszę,
wlepił wzrok w muzyków i zapytał:, ,,Kto to zrobił!?!".

2. Data: 2008-05-26 11:03:21

Temat: Re: Kto to zrobił!?!
Od: vicky <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.blogger.com/profile/04688745199827366767

3. Data: 2008-05-27 10:54:53

Od: digicho <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Maj, 22:51, Sky <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Na co perkusista zaczął wściekle bić w bębny. Dyrygent zastukał o ciszę,
> wlepił wzrok w muzyków i zapytał:, "Kto to zrobił!?!".

To ja też ci Sky coś opowiem. Kiedyś dawno temu w arce w sektorze 47
trzech z pieciu właścicieli twojej syntetycznej duszy dyrygowało tak
zawzięcie, że bóg przysłał krytształowych sentieli, aby skończyli tam
na amen tę ich muzykę.

W innym razie może Ty byś mógł być dyrygentem.

4. Data: 2008-05-29 18:57:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 11:54, digicho <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> trzech z pieciu właścicieli twojej syntetycznej duszy dyrygowało tak
> zawzięcie, że bóg przysłał krytształowych sentieli, aby skończyli tam

Jeśli sam to wymyśliłeś, to gratulacje, to super tekst, odlotowy :-DDD

5. Data: 2008-10-12 13:35:16

Od: "Alfred" <a...@f...eu> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message:

Jak to kto, ptrzecież to Bóg stworzył świat.

Pani Szczurkowa
InPULS NA ZYWCA
Potrzebny psycholog
Kurs psychoterapii