Kto wie?

11. Data: 2009-05-11 22:52:25

Temat: Re: Kto wie?
Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] wrote:

> w Łodzi - płaciłem 3zł/m ze swoim materiałem
> z materiałem kupionym w Castoramie płaciłbym 1.5 zł /m2
>
> pokój 20m2 zrobili w 45 min
>
> aż żałowałem że wcześniej 80m układałem sam :]

a ... i dostałem jeszcze fakture na koniec...
wcześniej przyjechała pani zrobić pomiar pomieszczenia oraz zobaczyć podłogę

miałem kupić klej - panele bezklejowe - ale oni upierali się że tak będzie
lepiej
zapomniałem kupić kleju - dopłaciłem 5 czy 10 zł - panowie wzięli swój...

szybko, sprawnie, bez uwag jeśli chodzi o jakość pracy...
przyjechali o 21:00 - 5 min rozpakowywania, 45 pracy, 5 pakowania, 2 min
rozliczania i uścisk dłoni

12. Data: 2009-05-12 08:41:38

Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] wrote:
> [...]
>
> szybko, sprawnie, bez uwag jeśli chodzi o jakość pracy...
> przyjechali o 21:00 - 5 min rozpakowywania, 45 pracy, 5 pakowania, 2 min

A robia tez w Warszawie?? Czeka mnie jakis remont w najblizszym czasie,
a samemu sie pewnie nie zechce :D

--
Regards,
Maverick

13. Data: 2009-05-15 06:15:29

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maverick wrote:

> A robia tez w Warszawie?? Czeka mnie jakis remont w najblizszym
> czasie, a samemu sie pewnie nie zechce :D

podjedź do Castoramy i się zapytaj czy są jakieś promocje na materiał +
ułożenie...
ja w ten sposób znalazłem tą firmę...

Ogrzewanie poza sezonem grzewczym
Dzialka-ogloszenia