Ktokolwiek widział ktokolwiek wie: perukowiec podolski

1. Data: 2013-07-09 18:42:37

Temat: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie: perukowiec podolski
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

Szukam bez rezultatu sadzonki perukowca podolskiego *prowadzonego w
formie drzewa* (nie krzewu).

Czyli z wyraźnie wyróżnionym co najmniej jednym przewodnikiem. I to o
obwodzie 10-12 cm.

Chętnie w odmianie Royal Purple.

Potrzebne mi to do nasadzenia zastępczego i niespecjalnie mi się chce
kopać z koniem (to znaczy z gminą) w sprawie zmiany decyzji
administracyjnej.

Czy ktoś ma pomysł gdzie takie cudo kupić przed jesienią?

Piotrek