Ktokolwiek wie....bougenvilla

1. Data: 2003-06-10 15:23:47

Temat: Ktokolwiek wie....bougenvilla
Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś wie coś ( a w każdym razie więcej niż niżej podpisany :-)) na temat
bougenvilli? Nie jestem pewien poprawności pisowni.... Czy to się w Polsce
przyjmuje? A jeśli tak, to czy przetrwa zimę czy tylko jako pnącze
jednoroczne/sezonowe? Jakieś wskazania co do uprawy? Opieki? Czy łatwo to
dostać w okolicach Wawy, a jesli tak to gdzie?
Na zdjęciach wygląda tak pięknie.....
Czekam na Wasze podpowiedzi z utęsknieniem!!!
Romantycznie rozmarzony.....
Jan Otwinowski :-))

2. Data: 2003-06-10 22:53:05

Temat: Re: Ktokolwiek wie....bougenvilla
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bougenvilli? Nie jestem pewien poprawności pisowni.... Czy to się w Polsce
> przyjmuje? A jeśli tak, to czy przetrwa zimę czy tylko jako pnącze

Jako tarasowe czyli w donicy , ewentualnie- jak piszesz- jednoroczne
wysadzone bezpośrednio do gleby.

Jakieś wskazania co do uprawy?

Ziemia bardziej zasadowa niż kwaśna , nie lubi przesuszenia i zalania , gubi
wtedy liście.
Swoją przechowuję zimą w pokoju o przeciętnej temperaturze 20 stopni C , w
książkach podają wprawdzie 10 stopni , ale w tej temperaturze ogałaca się
,wygląda paskudnie i nie kwitnie.

Czy łatwo to
> dostać w okolicach Wawy, a jesli tak to gdzie?

Ostatnio widziałam w katowickim OBI , w W-wie też chyba jest ?
Poza tym w kwiaciarniach od czasu do czasu widuję.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

3. Data: 2003-06-11 07:55:06

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie! Tak się obawiałem, że polskiej zimy na dworze to ona nie
przetrwa.... ale nic to spróbuje wysadzić do donicy! Jak gdzieś dostanę.....
Pozdrawaim
Janek

4. Data: 2003-06-12 19:15:24

Od: "Konrad" <R...@i...com.pl_> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie jest niemal w stalej sprzedazy u Tomaszewskiego w
Al.Krakowskiej. Dosc spora sadzonka kosztowala ostatnio okolo 20 zl.

Pozdrawiam
Konrad Michalski

Mączlik szklarniowy.
kora wokol krzakow owocowych i drzewek ozdobnych
Pozazdrościć...
Glupie pomysly
Skalniaki - nawozenie