Który odkurzacz kupić?

1. Data: 2007-02-04 16:53:44

Temat: Który odkurzacz kupić?
Od: Mariusz <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mój stary odkurzacz workowy marki Zelmer popsuł się.
Chcę kupić odkurzacz nowy ale bezworkowy lub wodny do mieszkania w
bloku.

Myślałem o odkurzaczu bezworkowym
http://www.allegro.pl/item160919381_odkurzacz_electr
olux_zac_6705_bezworkowy_krakow_.html
http://www.allegro.pl/item161107113_aeg_electrolux_1
800w_hit_accelerator_.html
http://www.allegro.pl/item160000264_odkurzacz_electr
olux_zcx_6200_sklep_szron_.html

lub z filtrem wodnym
http://www.allegro.pl/item162507796_odkurzacz_z_filt
rem_wodnym_wodny_nowy_12_mc_gwar.html

Na Allegro są też tańsze odkurzacze bezworkowe cyklonowe ale nie wiem
jak z ich jakością.

Który z tych modeli kupić?
Brać odkurzacz wodny czy bezworkowy (workowego nie chcę)?
Kilku znajomych namawia mnie na odkurzacz wodny, inni zaś na
bezworkowy. No i tutaj mam dylemat, bo chcę aby dobrze odkurzał i nie
rozsiewał całego tego kurzu po pomieszczeniu.
W sumie zdecydowałem się na ten wodny Optimum ale czy będzie lepszy od
bezworkowego?

Cena maksymalnie do 350 zł.

Pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2007-02-04 17:43:04

Temat: Re: Który odkurzacz kupić?
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz porządny odkurzacz a nie chciało ci się poczytać 25 wątków niżej
to masz tutaj:
http://www.allegro.pl/item160804546_odkurzacz_electr
olux_z_3324_nowy_tanio_gwarancja.html.

A jak dokupisz do niego filtr HEPA z:
http://www.allegro.pl/item161314797_filtr_hepa_zmywa
lny_electrolux_efh12w_fc_8031_h12.html

oraz worki:
http://www.allegro.pl/item162756521_electrolux_phili
ps_aeg_worki_s_bag_longperformance.html

Najcichszy, mocny, porządny workowy i nie słuchaj pierduł o bezworkowcach.

P.

3. Data: 2007-02-04 17:50:45

Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:

> Brać odkurzacz wodny czy bezworkowy (workowego nie chcę)?

Wodny. Lepszy od wodnego jest tylko centralny.

--
Pozdrawia m.

4. Data: 2007-02-04 18:02:27

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):
> oraz worki:
> http://www.allegro.pl/item162756521_electrolux_phili
ps_aeg_worki_s_bag_longperformance.html

a te worki przypadkiem nie za male? 4szt po 26pln, do tego chyba male..
to tanio nie wyjdzie

Sierp

5. Data: 2007-02-04 18:15:26

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" napisał:

> a te worki przypadkiem nie za male? 4szt po 26pln, do tego chyba male..
> to tanio nie wyjdzie

Eee nie, małe nie są, bo to typowe s-bagi.
Jeśli chodzi o cenę to faktycznie trochę kosztują ale mają taką konstrukcję,
że zapełniają się na maxa jak żadne inne a odkurzacz się nie dusi, bo worek
puszcza swobodnie powietrze zatrzymując wszystko co powinien. Takich używam
i te zmieniam jak do tej pory najrzadziej. Powiedzmy to jedno opakowanie na
rok!
Jeśli chodzi o inne wynalazki jak:
http://www.allegro.pl/item160982710_worki_wielorazow
e_hepa_wszystkie_typy_odkurzaczy.html
to sie zastanawiałem czy przypadkiem nie warto?

P.

6. Data: 2007-02-04 18:19:46

Od: Mariusz <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Feb 2007 18:43:04 +0100, "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>
wrote:

Witam

> [...]
>
>oraz worki:
>http://www.allegro.pl/item162756521_electrolux_phil
ips_aeg_worki_s_bag_longperformance.html

No to cena automatyczne idzie w górę :/
Worki nie są tanie. Właśnie dlatego, że nie chcę ponosić dodatkowych
kosztów na worki przez to wybrałem bezworkowy.

>Najcichszy, mocny, porządny workowy i nie słuchaj pierduł o bezworkowcach.

Ja chcę dobry bezworkowy. Nie musi być cichy :)
A co z bezworkowymi jest nie tak?
Znajomi mają nowe workowe Zelmery i śmierdzi z nich jak nie wiem co.
Przebywając w pomieszczeniu podczas odkurzania tymi odkurzaczami
workowymi aż człowieka odrzuca od "aromatów".

Chyba zdecyduję się na wodny.

Pozdrawiam

Mariusz

7. Data: 2007-02-04 18:23:11

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał(a):
> Ja chcę dobry bezworkowy. Nie musi być cichy :)
To moze chcesz mojego LG bezworkowego? Oddam tanio, ma filtr hepa na
wyjsciu, 2stopniowy filtr na wejsciu, i nic nie smierdzi. O innych
cechach wole sie nie wypowiadac bo nie wezmiesz ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

8. Data: 2007-02-04 18:33:20

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, odkurzacza nie kupuje sięna 1 rok i pozornie tanio może wyjść drogo.
Ten pierwszy z Twojej listy propozycji nie ma filtra HEPA(!!!). Jest napis
na pokrywie, że ma zmywalny HEPA itd. ale pod pokrywą filtra nie ma, ba nie
ma nawet uszczelki filtra, wiec prawdopodobnie nikt go nie zakosił, tylko
producent nie daje. Przychodzą na serwis nówki na przedsprzedaży to
widziałem i znam jego konstrukcję. Drugi to to samo, tylko mocniejsza wersja
z filtrem HEPA. Trzeci to katastrofa za 350 złociszy z badziewnym
mikrofiltrem (lepszy juz taki niż żaden), który akurat przy bezworkowcu
moment Ci się zawali i skutek będzie taki, że albo silnik będzie się
przegrzewał i zabezpieczenie będzie go wyłączać co chwilę lub bardziej
hardcorowo będzie wystrzeliwała pokrywa filtra razem z filtrem :))))

Idź lepiej na serwis zapytać jaki kupić odkurzacz a nie słuchaj paplania
sprzedawców ;)

P.

9. Data: 2007-02-04 18:37:30

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przebywając w pomieszczeniu podczas odkurzania tymi odkurzaczami
> workowymi aż człowieka odrzuca od "aromatów".

Ja się przerzuciłem z wodnego "Wodnika" na bezworkowy LG.
Wodnego używałem 3 lata, bezworkowca mam od 2 lat.
Nie wiem czemu na grupie panuje taka niechęć do "bezworkowców".
Dla mnie najważniejsze jest, że nie rozsiewam sobie po mieszkaniu
tego, co się parę tygodni "kisi" w worku. Jest to związane
z trochę większą uciążliwością obsługi, niż przy "workowcu",
ale jak dla mnie, warto.
Z "Wodnika" przerzuciłem się dlatego, że zrozumiałem,
że ten cały filtr wodny, to pic marketingowy i najistotniejszym
elementem jest opróżnianie zbiornika z brudami po każdym odkurzaniu.
A to jest mniej uciążliwe przy "bezworkowcu".

Witek

10. Data: 2007-02-04 18:44:58

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):
> [...]
> i te zmieniam jak do tej pory najrzadziej. Powiedzmy to jedno opakowanie na

mimo wszystko duzo drozej... jakies 3x :-)

> Jeśli chodzi o inne wynalazki jak:
> http://www.allegro.pl/item160982710_worki_wielorazow
e_hepa_wszystkie_typy_odkurzaczy.html
> to sie zastanawiałem czy przypadkiem nie warto?

oj nie... taki to sie dostaje czesto z odkurzaczem, ale wydaje mi sie,
ze czasy wymiennych workow odeszly razem z PRLem :-)

Sierp

pralki Hoover HTV 913 - ladowane z gory
magnetyzer wody
pralka w granicach 350/400euro