Który zapach fajniejszy?

1. Data: 2004-01-27 21:22:31

Temat: Który zapach fajniejszy?
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pytanie do kobiet. Jaki zapach poleciłybyście facetowi w wieku 22 lat,
deczko szalonego zakochanego w dziewczynie ktora nic do niego nie czuje :(
:) Mi sie podoba Acqua di Gio (choc pół narodu tych pachnie), Armani Mania,
Christian Dior Higher? A moze znacie cos innego superowskiego? Chce byc
indywidualny a nie jak wszyscy a wiem ze kobiety znaja sie na tym co
indywidualne :) (to nie płaski komplement ale prawda :) )

Łukasz

1. Data: 2004-01-27 21:37:50

Temat: Re: Który zapach fajniejszy?
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> indywidualny a nie jak wszyscy a wiem ze kobiety znaja sie na tym co
> indywidualne :) (to nie płaski komplement ale prawda :) )

W sumie to wiem ze duzo kobiet, moich kolezanek-studentek, popiera mnie w
sprawie ze Davidoff "Coolwater" ma w sobie cos takiego, ze za tak pachnacym
facetem to bys sie pobieglo............daleko :)
ale to podobno kwestia gustu
Acqua di Gio tez fajne :)
Pozdrawiam pachnaco
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-01-27 21:44:40

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do roznych mezczyzn pasuja rozne zapachy a rozne kobiety tez maja inne
gusta. Ja np bardzo lubie Farenheita (nie wiem czy tak to sie pisze ;) ale
on pasuje niewielu facetom. Lubie tez Polo Sport, taki swiezy i pociagajacy
jest.
Poza tym dzieki zapachowi raczej nie zdobedziesz ukochanej kobiety(a mam
wrazenie ze o to chodzi) wiec zastanow sie czy warto akurat w to inwestowac.

Powodzenia zycze
i pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-27 22:04:46

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" <l...@i...pl> wrote:
> To pytanie do kobiet. Jaki zapach poleciłybyście facetowi w wieku 22 lat,
> deczko szalonego zakochanego w dziewczynie ktora nic do niego nie czuje :(

Cyniczny znajomy doradził - zapach kasy ;->>>

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-01-27 22:25:42

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz:
> [...]
> indywidualny a nie jak wszyscy a wiem ze kobiety znaja sie na tym co
> indywidualne :) (to nie płaski komplement ale prawda :) )

Jak chcesz byc indywidualny, to idz do sklepu i wybierz to, co sie
_Tobie_ podoba i co _Twoim_ zdaniem do _Ciebie_ najbardziej pasuje,
a nie pytaj na newsach :)

Pozdrawiam,

BA, ktora podziwia panow, ktorzy w kwestii zapachu i image
nie zdaja sie na plec przeciwna ;)

1. Data: 2004-01-27 22:51:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:
> [...]
> nie czuje :( :) Mi sie podoba Acqua di Gio (choc pół narodu tych
> pachnie), Armani Mania, Christian Dior Higher?

Mnie najbardziej z tego podoba się Acqua i Higher. Zwłaszcza Higher energy
jest ciekawy, ale imho bardziej nadaje się na lato niż na zimę.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-28 09:52:53

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> indywidualny a nie jak wszyscy a wiem ze kobiety znaja sie na tym co
> indywidualne :) (to nie płaski komplement ale prawda :) )

Ja osobiście szaleję jak czuję Egoiste Chanel i męskie La Coste... nawet
misia do łóżka nimi skrapiam gdy mi smutno...
agatka

1. Data: 2004-01-28 11:04:00

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> :) Mi sie podoba Acqua di Gio (choc pół narodu tych pachnie), Armani
Mania,
> Christian Dior Higher?

Mamy podobny gust :)
Mnie tez sie powyzsze podobaja, dorzucilabym jeszcze do nich Kenzo pour
Homme.

m.

1. Data: 2004-01-28 11:20:22

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv6ku8$2al$1@nemesis.news.tpi.pl,
Łukasz <l...@i...pl> typed:

> [...]
> lat, deczko szalonego zakochanego w dziewczynie ktora nic do niego
> nie czuje :( :) Mi sie podoba Acqua di Gio (choc pół narodu tych

A ja będę wredna i nic nie polecę -- właśnie dlatego, żeby pół narodu nie
pachniało jak mój TŻ. Lata temu podobał mi się Fahrenheit, ale że zapach
popularny, to wszędzie pojawiły się wstrętne podróby. Jak w końcu któregoś
dnia przejechałam się windą z jednym z najgorszych dresów osiedlowych,
spoconym i oblanym jakimś płynem fahrenheitopodobnym to zakazałam TŻ
używania tego, bo mi się zaczęło źle kojarzyć. Niedawno w Sephorze
wywąchaliśmy wszystkie półki i znaleźliśmy zapach, który się nam obojgu
bardzo podoba -- nie powiem jaki to, ale polecam wizytę w perfumerii i
dobranie czegoś fajnego, a jest z czego wybierać =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-28 11:59:41

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:
> [...]
> indywidualny a nie jak wszyscy a wiem ze kobiety znaja sie na tym co
> indywidualne :) (to nie płaski komplement ale prawda :) )
ja swojego czasu sprezentowałam facetowi EVER... obwąchałam
i zwariowałam na punkcie tego zapachu :) typowy korzenny zapach.
Tylko cos teraz go znaleźć nie moge ! :(

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

depilacja laserowa
krem z kwasami??
Lander - balsam do ciala z maslem kakaowym ?
skórki na paznokciach
rozstepy