Kubek czystej wody

321. Data: 2012-11-14 18:58:00

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
news:k80pf4$bl3$1@news.task.gda.pl...

> Może o to, żebyś nie traktował grupy, jako pojemnika na starą, brudną
> bieliznę czy alternatywnie jako poligonu dla swoich eksperymentów z
> dynamitem.

Witaj Stary Druhu! Tylko Ciebie mi do tej układanki brakowało! Miło mi-
powaga. Choć zacząłeś niezbyt przyjaźnie- no ale może to pierwsze koty?
:-)

--

Chiron

322. Data: 2012-11-14 19:12:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może o to, żebyś nie traktował grupy, jako pojemnika na starą, brudną
> bieliznę czy alternatywnie jako poligonu dla swoich eksperymentów z

A tak w ogóle to się określił, czego chce: on chce tylko, żebym przestał
istnieć- fizycznie. Powaga.

--

Chiron

323. Data: 2012-11-14 19:47:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> A tak w ogóle to się określił, czego chce: on chce tylko, żebym przestał
> istnieć- fizycznie. Powaga.

Nie zabijajce nas!

324. Data: 2012-11-14 22:59:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Nov 2012 19:55:37 +0100, zażółcony napisał(a):

> Może o to, żebyś nie traktował grupy, jako pojemnika na starą, brudną
> bieliznę czy alternatywnie jako poligonu dla swoich eksperymentów z
> dynamitem.

A czemu tylko CHiron ma nie traktować? - kiedy Tobie i innym wolno.
(by XL)

325. Data: 2012-11-14 23:04:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Nov 2012 19:58:00 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Witaj Stary Druhu! Tylko Ciebie mi do tej układanki brakowało! Miło mi-
> powaga. Choć zacząłeś niezbyt przyjaźnie- no ale może to pierwsze koty?

Brudne dolne niewymowne do kosza - od Rediego?
:-)
(by XL)

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła