Kuchenka elektr. Mastercook - pomoc elektryczna potrzebna :)

1. Data: 2008-05-21 15:22:16

Temat: Kuchenka elektr. Mastercook - pomoc elektryczna potrzebna :)
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ramach porządków wyciągnąłem z piwnicy dawno zapomnianą kuchenkę elektryczną
Mastercook. Teoretycznie powinna być sprawna, ale pojawił się problem z
podłączeniem do prądu :).

Jak do tego podłączało się zasilanie?
Z tyłu nie ma żadnego gniazda/kabla, znalazłem jedynie coś w rodzaju miski z
gniazdkiem oznaczonym 220V 500W, ale nie wiem co z tym dalej zrobić?

Tutaj fotka rozłożonej "miski z gniazdkiem":
http://img521.imageshack.us/img521/6344/kuchwroztz4.
jpg

Co zrobić by to zmusić do działania?

2. Data: 2008-05-21 16:19:19

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
6...@4...com
użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

> [...]
> zrobić?
>
> Tutaj fotka rozłożonej "miski z gniazdkiem":

Kpisz czy o drogę pytasz? Pokazujesz prodiż elektryczny, który leżał w
kuchence Mastercook i myślisz, że ma z nim jakiś związek? Przyjrzyj się temu
podłączeniu i szukaj odpowiedniego kabla w sklepie z AGD (o ile jesteś
zainteresowany uruchomieniem prodiża, a nie kuchenki)

--
Big Jack
//////

3. Data: 2008-05-21 16:25:46

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5/21/2008 5:22 PM, r...@k...pl wrote:

> Tutaj fotka rozłożonej "miski z gniazdkiem":
> http://img521.imageshack.us/img521/6344/kuchwroztz4.
jpg

> Co zrobić by to zmusić do działania?
"To" to jest *prodiż* - elektryczne naczynie do wypieków. Podłącza się
do prądu za pomocą specjalnego przedłużacza do urządzeń grzewczych z
porcelanową końcówką. Prodiż nie ma nic wspólnego z kuchenką, w której
był przechowywany. :-)

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2008-05-21 18:23:44

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-05-21 17:22, Niejaki/a r...@k...pl bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Tutaj fotka rozłożonej "miski z gniazdkiem":
> http://img521.imageshack.us/img521/6344/kuchwroztz4.
jpg

ROTFL! ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

5. Data: 2008-05-21 19:19:46

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 May 2008 18:25:46 +0200, w <g11iec$ln3$1@inews.gazeta.pl>, Michał
Sobkowski <m...@f...adres.invalid> napisał(-a):

jpg

> "To" to jest *prodiż* - elektryczne naczynie do wypieków.

Tak? Człowiek całe życie się uczy :). A nie wygląda na jakieś działające
urządzenie :).

Ale dalej nie wiem jak podłączyć kuchenkę. Znalazlem w spodzie jakiś pusty
otwór -- chyba trzeba będzie rozebrać tył i zobaczyć, gdzie podłączyć kabel :/.

Dzięki :).

6. Data: 2008-05-26 19:05:13

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@k...pl> wrote in message

> [...]

Ale dalej nie wiem jak podłączyć kuchenkę. Znalazlem w spodzie jakiś pusty
otwór -- chyba trzeba będzie rozebrać tył i zobaczyć, gdzie podłączyć

Masz głąbie:
http://www.hipernet24.pl/sklep/img_items/b/181/18182
.jpg
Zdjecie pogladowe. Wiecej zdjec ma wujek google.pl

--
Qwinto

7. Data: 2008-07-03 18:45:26

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 May 2008 21:05:13 +0200, w <483b0a9c$0$15035$f69f905@mamut2.aster.pl>,
"Qwinto" <q...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
> http://www.hipernet24.pl/sklep/img_items/b/181/18182
.jpg
> Zdjecie pogladowe. Wiecej zdjec ma wujek google.pl

Przykro mi pustaku, ale nie trafiłeś z kablem.
Tak samo zresztą z cytowaniem.

8. Data: 2008-07-08 17:13:33

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jpg

.jpg

> Przykro mi pustaku, ale nie trafiłeś z kablem.

Popatrz jeszcze raz na zdjęcia i nie rób z siebie większego głąba.
"Quoted-printable" - poczytaj sobie o tym i nie rob... EOT

--
Qwinto

9. Data: 2008-07-24 15:47:15

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 8 Jul 2008 19:13:33 +0200, w <4873a048$0$29648$f69f905@mamut2.aster.pl>,
"Qwinto" <q...@g...pl> napisał(-a):

.jpg

> Popatrz jeszcze raz na zdjęcia i nie rób z siebie większego głąba.

Osiołku -- pytanie jest jak podłączyć kuchenkę, a nie prodiż. Ogarnij się.

> "Quoted-printable" - poczytaj sobie o tym i nie rob... EOT

QP jest dozwolone, tego też nie wiesz?

Fuga od 0 mm - jakiej firmy?
Cena mieszkania
Prośba
prośba o pomoc
Piekarnik Bosch, dziecko stanęło na drzwiczkach - koniec story