Kuchenka elektryczna - jaka ??

1. Data: 2004-09-17 14:25:33

Temat: Kuchenka elektryczna - jaka ??
Od: "Yaro" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze :-)

Mam problemsa. Otóz niedługo sie wprowadzam do mieszkania, gdzie niestety nie
bede mógł miec kuchenki gazowej, a elektryczną. I teraz nie wiem jaką kupic???
Czy do zabudowy czy taka normalną puszke.
Nie znam sie ani na gotowaniu na takiej kuchence, ani na tym jakiej są
jakosci i na co zwrócic uwage przy zakupie.
Sa czasem jakies promocje w Avansie, czy Media Markceie i moszna kupic
kuchenke z piekarnikiem za 2000 zł. Ale z tego co wiem standardowe ceny są
ok. 2000 zł za "pudło", i 3000 zł za zabudowe.
Piekarnika używam dość rzadko, wiec w sumie myslalem, ze moge kupic samą
płyte pod zabudowe. A pozniej ewentualnie dokupic piekarnik.
Poradźcie mi prosze na co mam sie zdecydowac???
I na co zwracac uwage? Czy kupic cos w promocji, czy lepiej dołozyc pare
złotych i kupic cos lepszego ( np. zuzywającego mniej pradu??? ), nie mam
zielonego pojecia.

Dzieki wielkie
Pozdrowka
Yaro