Kuchnia Mysliwska

1. Data: 2000-12-07 10:50:47

Temat: Re: Kuchnia Mysliwska
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> A na wegetarianina?

tfuuu..
toż to trzebaby długo wymoczyć
samo zielsko i muł :))

sadyl

1. Data: 2000-12-08 06:49:05

Od: "\(Na\)Lesnik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maltanb" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3A2F52B7.6B9E6B9@poczta.onet.pl...

> dziekuje za obrone i czy tp na zrazie to jakas aluzja... odnosnie
przepisow ,
> moge je wyslac na priva? Chodzi o to iz moze to troche zajmowac, no ale z
> drugiej strony nie tym charakteryzuje sie Grupa. Powiedz co dokladnie
chcesz
> zrobic, co za kawalek miesa zalega Ci w zamrazarce...

Tak się składa, że nic mi nie zalega w lodówce. Dzięki wspaniałomyślności
naszych rządzących od pół roku czekam na pozwolenie na broń. Jednak biorę
udział w polowaniach jako świadek. Nasze koło jest kołem leśników, a łowisko
zasobne w zwierzynę płową i czarną (przynajmniej taki podział uznajemy).
Więc każdy przepis na coś z dziczka przyjmę z otwartym... monitorem i
gotowością do gotowania.
Przepisy możesz wysłać na priva bez problemu.

Na zrazie!
--
(Na)Leśnik

Serwis Makaron i jego kolejna potrawa makaronowa !
Chinskie pierogi
cansas
APOTRAWY NIE DO PRZEJSCIA :)))))
Markety i to co lubimy