Kuchnia Mysliwska

1. Data: 2000-12-04 08:09:39

Temat: Kuchnia Mysliwska
Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich, ktorym wpadl do reki kawalek dziczyzny nie nie wiedza jak
go wykorzystac.
Stworzylem na wlasny uzytek baze danych na podstawie kilku ksiazek i
porad mysliwskich no i chetnie pomoge. Sam jestem mysliwym i nic tak
mnie nie cieszy jak dobrze przyrzadzona dziczyzna. Pewnie za niedlugi
czas zrobie do tego strone ale poki co niech sie baza nie marnuje.
Mam nadzieje ze bede mogl pomoc :-))
Pozdrowienia Maciej

1. Data: 2000-12-06 06:31:54

Temat: Re: Kuchnia Mysliwska
Od: "\(Na\)Lesnik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maltanb" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie nie cieszy jak dobrze przyrzadzona dziczyzna. Pewnie za niedlugi
> czas zrobie do tego strone ale poki co niech sie baza nie marnuje.

Skoro tak, to w ramach myśliwskiej współpracy proszę o przepis (o ile to
możliwe) na coś z dzika. Nie proszę o jakiś konkretny przepis, ale o coś, co
lubisz nie tylko jeść, ale i robić...

Darz Bór

--
(Na)Leśnik

1. Data: 2000-12-06 20:29:25

Od: Wojtek <W...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

maltanb wrote:

> [...]
> mnie nie cieszy jak dobrze przyrzadzona dziczyzna. Pewnie za niedlugi
> czas zrobie do tego strone ale poki co niech sie baza nie marnuje.

Morderca! Zabojca jelonkow i zajaczkow.

1. Data: 2000-12-06 23:09:30

Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek <W...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...net.pl...
[...]
> Morderca! Zabojca jelonkow i zajaczkow.
A cobyś powiedział o wilku?
podr. Jan

1. Data: 2000-12-07 08:25:59

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Wojtek <W...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@k...net.pl...
> [...]
> A cobyś powiedział o wilku?

Eee... pewnie lykowaty...

Jader

1. Data: 2000-12-07 08:45:48

Od: "\(Na\)Lesnik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, proszę, kto się odezwał - obrońca sierot i wdów! Mam takiego jednego
w pracy. Też wyzywa myśliwych od morderców, a najlepiej z wszystkich warzyw,
to lubi kiełbasę z dzika. Nie zamierzam tutaj rozpoczynać dyskusji: czy
myśliwi są dobrzy, czy też nie, ale zanim wstąpiłem do PZŁ długo się nad tym
zastanawiałem. I najbardziej wkurza mnie to, że niektórzy z tych, którzy
kupują kawał mięcha w sklepie (a więc w jakiś sposób zlecając "morderstwo"
biednych zwierzątek) uważają, że mają monopol na świętą rację. Mieszkałem
przez pięć lat z wegetarianinem na stancji i co ciekawe, nigdy nie doszło
między nami do konfliktu o jedzenie. I właśnie to uważam za coś świetnego,
bo każdy z nas miał i nadal ma swoje racje, ale nigdy, powtarzam: nigdy,
żaden z nas nie narzucał ich komuś innemu. I chyba właśnie na tym polega
szacunek...

Na zrazie!
--
(Na)Leśnik

1. Data: 2000-12-07 09:04:55

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zrazie!
> --
> (Na)Leśnik

dziekuje za obrone i czy tp na zrazie to jakas aluzja... odnosnie przepisow ,
moge je wyslac na priva? Chodzi o to iz moze to troche zajmowac, no ale z
drugiej strony nie tym charakteryzuje sie Grupa. Powiedz co dokladnie chcesz
zrobic, co za kawalek miesa zalega Ci w zamrazarce...

1. Data: 2000-12-07 09:06:53

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Morderca! Zabojca jelonkow i zajaczkow.

Nie bede sie klucil, bo jakby nie bylo jest to morderstwo, choc lagodniejsze
od zezi w zakladach miesnych...
Ale napisze cos jeszcze, na pochybel, mam przepisy nawet na czaple...

1. Data: 2000-12-07 10:21:25

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "maltanb" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Nie bede sie klucil, bo jakby nie bylo jest to morderstwo, choc
lagodniejsze
> od zezi w zakladach miesnych...
> Ale napisze cos jeszcze, na pochybel, mam przepisy nawet na czaple...

A na wegetarianina?

Jader ;)

1. Data: 2000-12-07 10:21:25

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lagodniejsze
> od zezi w zakladach miesnych...
> Ale napisze cos jeszcze, na pochybel, mam przepisy nawet na czaple...

Serwis Makaron i jego kolejna potrawa makaronowa !
Chinskie pierogi
cansas
APOTRAWY NIE DO PRZEJSCIA :)))))
Markety i to co lubimy