Kuchnia hińska - Poszukuje

1. Data: 2003-10-30 16:53:51

Temat: Re: Kuchnia hińska - Poszukuje
Od: "Kael" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie i panowie moim zdaniem jesteście niepoważni.Wystarczyło iż zgubiłem
jedną literke(c) aby z mojej prośby rozwineła sie bardzo nieinteresująca
odbiegająca od tematu rozmowa.Dziękuje bardzo za nieuzyskaną pomoc...

Pozdrawiam

Ezechiel Angelfall

1. Data: 2003-10-30 16:54:14

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Kael napisal(a):

>Panie i panowie moim zdaniem jesteście niepoważni.Wystarczyło iż zgubiłem
>jedną literke(c) aby z mojej prośby rozwineła sie bardzo nieinteresująca
>odbiegająca od tematu rozmowa.Dziękuje bardzo za nieuzyskaną pomoc...

No nie, to nie byla jedna literka.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-10-30 17:13:30

Od: "Kael" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieważne mogło być ich nawet 10 .Potrzebuje info o tej kuchni a nie kurde
wchodze na grupy a tu rozważania na temat pisowni.Chcecie se pogdać o pisown
i popisać swa humanistyczną wiedzą zapraszam na grupe ortografia czy polski
ale nie tu gdzie tylko marnujecie swoj cenny czas na takie głupoty....

Pozdrawiam

Ezechiel..........

Ps. z polskiego zawsze miałem bdb bo dla mojej polonistki nie liczy sie
ortografia lecz wiedza i umiejętność jej wykorzystania oraz co najważniejsze
włąsne interpretacje wszelkiej literatury.Ponadto potrafi ona uszanować
problemy dotyczące mojego pisma i błędów gdyż wie iż jest to wywołane
wskutek ciężkiej ciągnącej sie 11 lat choroby.

1. Data: 2003-10-30 17:25:10

Od: "JurekA" <j...@o...wywalpl> szukaj wiadomości tego autora

Kael wrote:
> [...]
> potrafi ona uszanować problemy dotyczące mojego pisma i błędów gdyż
> wie iż jest to wywołane wskutek ciężkiej ciągnącej sie 11 lat choroby.

Bledna odpowiedz. Taka argumentacja niestety w juznecie nie dziala.
Probowalem - bez sukcesow.

J.

1. Data: 2003-10-30 17:59:11

Od: "Kael" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JurekA" <j...@o...wywalpl> wrote in message

> Bledna odpowiedz. Taka argumentacja niestety w juznecie nie dziala.
> Probowalem - bez sukcesow.
>
> J.

Argumentacja !!! do cholery jasnej ma cierpliwośc sie skończyłą.Banda
zasrańców po cholere jest t grupa??? Pytam po cholere,polewa nie!!! chorował
sobie gościu i sie użala.Nie do k.... nędzy nie będe sie użalał i pieprzył
od żeczy nie rozumiecie trudno,mało kto rozumie bo nasze zasrane
społeczeństwo potrafi tylko szufladkować ludzi.i mądżyć sie.Branie
wszystkiego ogulnie,niezrozumienie innych ludzi jednostki przez jednostke
to jest wlaśnie to co doprowadza mnie do skrajnej paranoi.I to jest kolejny
dowód na to iż nasze społeczeństwo jest do dupy wbrew pozorom cofamy sie a
nie rozwijamy.I nie życze nikomu nawet największemu wrogowi tego co mi sie
przydażyło bo zarówno ja jak i moi najbliżsi przezyliśmy wielką tragedie i
sram na wasze uwagi bee pisał bo kuchnia jest mą pasją jeżeli ktoś będzie
chciał to skozysta jeżeli ni to niech nie zwraca mi uwagi co pisze żle a co
dobrze.Niechciałęm tak wulgarnie ale myśle ze i to pewnie do was nie dotrze.
Pozdrawiam
Ezechiel Angelfall

1. Data: 2003-10-30 18:34:05

Od: "JurekA" <j...@o...wywalpl> szukaj wiadomości tego autora

Kael wrote:
> Niechciałęm tak wulgarnie ale myśle ze i to pewnie do was nie
> dotrze.

Teraz juz na pewno nie dotrze ;-)

> Pozdrawiam

Rowniez :)

J.

1. Data: 2003-10-30 20:42:50

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kael napisał:
/ciach/

> [...]
> ortografia lecz wiedza i umiejętność jej wykorzystania oraz co najważniejsze
> włąsne interpretacje wszelkiej literatury.
Twoja wiedza na temat ortografii moze i jest ale umiejetnosc
wykorzystywania mizerna. I za co to bdb?

--

Justyna - walkie!
http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2003-10-30 21:26:52

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Kael wrote:

[ciach epitety]

chłopie, pohamuj się. Trochę kultury by ci się przydało. Na dodatek od
chwili wejścia komputerów do użytku minęło już trochę czasu i większość
programów poczty elektronicznej ma sprawdzacz ortografii.
Co do potraw kuchni chińskiej, to chiny są duże i potrawy różne. Zobacz w
archiwum grupy, jest tam tego dużo. Sajgonki, potrawy z woka, mnóstwo.
Jak opatrzysz paluszki pokaleczonych o ostre słowa, to możesz się dalej
pytać, jak czegoś nie rozumiesz.

Waldek

1. Data: 2003-10-30 21:36:36

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kael napisał:

> sram na wasze uwagi bee pisał bo kuchnia jest mą pasją jeżeli ktoś będzie
> chciał to skozysta

Skorzysta z czego? ;)

Skorzystaj z opiewanego przez siebie potencjału intelektualnego i
poguglaj troszkę. W sieci znajdziesz mrowie a mrowie potraw hi...hi...hi...
--
pa, Basia Bjk

1. Data: 2003-10-30 23:40:43

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-30 18:59:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kael* skreślił te oto słowa:

> Pozdrawiam
> Ezechiel Angelfall

Moglbys zaczac uzywac klawisza F7?

--