Kuchnia z palnikami gazowymi na plycie ceramicznej

1. Data: 2004-07-27 12:53:36

Temat: Kuchnia z palnikami gazowymi na plycie ceramicznej
Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy warto kupować kuchnię z palnikami gazowymi na płycie ceramicznej
(czarnej, takiej jak w kuchniach elektrycznych). Nowa wygląda bardzo ładnie,
ale czy ta płyta nie zniszczy się dość szybko?
Konkretnie mam na oku model AMICA C6E3.401.
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=129

Pozdrawiam,
AndyZ

1. Data: 2004-07-27 13:39:00

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "AndyZ" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ładnie,
> ale czy ta płyta nie zniszczy się dość szybko?
> Konkretnie mam na oku model AMICA C6E3.401.

Zapomnij. Niewygodne w użytkowaniu i trudne w czyszczeniu (trzeba wycierać
do sucha bo zostają ślady od wody). Ciotka ma i przeklina. Poza tym nie
można postawić zbyt ciężkich garnków (na święta zapomnij o gotowaniu na
wszystkich palnikach), ponieważ płyta może popękać - sprawdź w instrukcji
jakie jest max. obciążenie. Ponadto nietygodnie przesuwa się garnki z
palnika na palnik (właściwie trzeba przenosić). Chyba że gotujesz raz w
tygodniu, kuchnia jest otwarta i ma zdobić, a nie być praktyczna.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-07-28 13:10:16

Od: "Iza Grzyb" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ładnie,
> ale czy ta płyta nie zniszczy się dość szybko?
> Konkretnie mam na oku model AMICA C6E3.401.

Ja mam podobną- tylko w zabudowie i białą płytę ceramiczną. Jestem bardzo
zadowolona- jest łatwa w utrzymaniu w czystości (aha, dodam, że moja kuchnia
jest użytkowana normalnie- codziennie gotuję). Sprawdza się bardzo dobrze od
3 lat. Polecam.

1. Data: 2004-07-28 18:33:38

Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Grzyb" <i...@e...pl> napisała w wiadomości:

> [...]
kuchnia
> jest użytkowana normalnie- codziennie gotuję). Sprawdza się bardzo dobrze

To mam już dwie skrajnie różne opinie :)

Pozdrawiam,
AndyZ

1. Data: 2004-07-28 20:30:34

Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mam już dwie skrajnie różne opinie :)

dorzuce swoją : płyte taką mamy od 4 lat, wada - faktycznie łatwo zarysowac,
ale poza tym żadnych innych problemów, w tym modelu który widac pod Twoim
linkiemumiejscowienie kurków jest bardzo dobre, w mojej płycie kurki są przy
palnikach i już 2 razy się nadtopiły od gorącego garnka. Płyta u mnie jest
intensywnie uzywana, czesto pracują wszystkie 4 palniki czyli wytrzymuje to
samo co stalowa ( 6 osób w domu ). Kwestia zachowania czystosci - czy to przy
plycie stalowej czy ceramicznej i tak po gotowaniu powinno sie ją przetrzec,
po prostu wieczorem jak zaladuje sie naczynia do zmywarki myje sie plyte, co
zajmuje ok. minuty. A wygląda naprawde b.ladnie

Umywalka i szafka - jak dobrac ?
Parawan nawannowy
Abonament RTV
Kafelki - różne odcienie