Kuferek za hobby

1. Data: 2009-02-02 18:51:07

Temat: Kuferek za hobby
Od: magnes <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedstawiam konkurs, gdzie do wygrania są fajne rzeczy dla dziewczyn
zajmujących się robótkami ręcznymi i nie tylko. Na pewno macie hobby
godne pokazania i wygrania tej nagrody. A warto bo można wzbogacić się
o kuferek do wszelakich akcesorii i inne fajne drobiazgi.

http://www.papavero.pl/nieco-o-nas-czyli-autoreklama
/87-poka-nam-co-potrafisz-a-my-pomoemy-uporzdkowa-tw
oje-miejsce-pracy.html

Zapraszam serdecznie do naszej zabawy jednocześnie proszę o wybaczenie
spamu ;)

2. Data: 2009-02-02 20:23:02

Temat: Re: Kuferek za hobby
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magnes" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com..
.

> można wzbogacić się
o kuferek do wszelakich akcesorii i inne fajne drobiazgi.

O ile spam jakoś przełknę, bo mieści się od biedy w zakresie grupy, to
tych akcesorii nie mogę nijak. Pucułom mówimy stanowcze: nie!

3. Data: 2009-02-22 22:35:38

Od: magnes <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, pozostaje mi się uśmiechnąć do własnego błędu :) I oczywiście
zapytać szanowną przedmówczynię co oznacza w tym zdaniu Pucuł. Czy
jest to porównanie mnie do Pucuła z animowanej bajeczki czy Pucuły
figurują tu jako określenie zbioru językowych błędów jakie popełniają
ludzie :)

4. Data: 2009-02-22 22:38:49

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magnes" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com..
.
> [...]
jest to porównanie mnie do Pucuła z animowanej bajeczki czy Pucuły
figurują tu jako określenie zbioru językowych błędów jakie popełniają

Taka mała aluzja do bajeczki. Ale za to szyta grubymi nićmi ;)

5. Data: 2009-02-22 22:46:49

Od: magnes <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź wymijająca :) No cóż, oberwało mi się srogo porównaniem do
bohatera kreskówki :) Następnym razem jak sama będę poprawiała kogoś
za ortografy to się trzy razy zastanowię ;P

6. Data: 2009-02-22 23:40:12

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magnes" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com..
.
> Odpowiedź wymijająca :) No cóż, oberwało mi się srogo porównaniem do
bohatera kreskówki :) Następnym razem jak sama będę poprawiała kogoś
za ortografy to się trzy razy zastanowię ;P

Przyjmuję samokrytykę i w związku z tym ugryzę się w klawiaturę i będę
udawała, że nie widzę wyrażenia "jak będę poprawiała" ;)

[ot] krakowskie lutowe spotkanie
Dla drutowych-serwetowych początkujących :-)
[wzór] torba
blokowanie szala
Pomocy - szukam klucza xxx