[wzór] torba

1. Data: 2009-02-01 11:13:36

Temat: [wzór] torba
Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wie ktoś może gdzie mogę znaleźć wykrój na to cudo?
http://anjali.blox.pl/2008/09/Ostatnie-tchnienie-lat
a-IV.html
Pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2009-02-01 11:50:44

Temat: Re: [wzór] torba
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Feb 2009 12:13:36 +0100, Marta napisał(a):

> Witam,
> wie ktoś może gdzie mogę znaleźć wykrój na to cudo?
> [...]

Korpus torebki to dwa zeszyte prostokąty, dołem zaokrąglone rogi - jak Ci
pasuje. Góra w zakładki, wszystko wszyte w prosta plisę, z drugiej jej
strony wszyte paski.
Żaden skomplikowany wykrój.

3. Data: 2009-02-01 12:58:26

Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście, że sama nie zauważyłam... Jakoś ta torebka mnie tak
zauroczyła, że nie popatrzyłam, że rzeczywiście jest prosta do uszycia :)

4. Data: 2009-02-01 14:50:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Feb 2009 13:58:26 +0100, Marta napisał(a):

> Rzeczywiście, że sama nie zauważyłam... Jakoś ta torebka mnie tak
> zauroczyła, że nie popatrzyłam, że rzeczywiście jest prosta do uszycia :)

No, jest efektowna, pewnie :-)
Te zakladki czynią ją efektowną, bo zarazem nadają ciekawy kształt całej
torebce zwężając ją u góry i zdobiąc, no i kwiatowy wzór też ładny.

blokowanie szala
Pomocy - szukam klucza xxx
Pytanie
chwalęsię
[druty] jak samej zrobić cieniowaną włóczkę