Kultura gwałtu

51. Data: 2015-06-19 03:37:11

Temat: Re: Kultura gwałtu
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Rewolucja" <s...@g...com> wrote in message
news:3ef9fede-62fd-45e8-86a6-5508e9bd0873@googlegrou
ps.com...
news:mlv2f3$jdn$1@dont-email.me...
- pokaż cytowany tekst -
Szkoda że nie potrafisz się zdobyć na intelektualną uczciwość
i odróżnić prewencję przestępstw od samych przestępstw.

A te swoje iluzje że ja rzekomo nawołuję do kradzieży i gwałcenia
to naprawdę są śmieszne, bo co chwilę wypisuję Ci czarno na białym że
potępiam kradzież i że potępiam gwałt. Zerknij na cytat który wyciąłeś.

Usprawiedliwiasz gwałt, kradziesz, przestępczość. Tu nie ma stopniowania, tu jest
albo jest w jedną albo w drugą, albo winny jest gwałciciel albo ofiara. Twoje
przesunięcie na ofiarę, co jest irracjonalnym trzymaniem się sterotypu, powoduje że
gwałciciel, złodziej, wreszcie dostaje przyzwolenie i ty w konsekwencji tymi twoimi
uprzedzeniami przyzwalasz na gwałt. Dlatego co roku masz MARSZ SZMAT, po to jest ten
marsz żeby prymitywów nauczyć podstawowej rzeczy , gdy zaczniecie obwiniać ofiary bo
seksownie ubrana wspieracie przemoc.

52. Data: 2015-06-19 04:26:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Pszemol
>

> Usprawiedliwiasz gwałt, kradziesz, przestępczość.

A ten dalej w kółko to samo, jak katarynka.
No nic, gadaj sobie zdrów - ja się poddaję.

53. Data: 2015-06-19 04:39:49

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]
>

> Usprawiedliwiasz gwałt, kradziesz, przestępczość.

A ten dalej w kółko to samo, jak katarynka.
No nic, gadaj sobie zdrów - ja się poddaję.

No naprawde jesteś przyłgupem na poziomie Chirona, bo to co ty twierdzisz to
Racjonalizacje, usprawiedliwienia, które wynikają z dziecięcego mechanizmu obronnego,
który unika spojrzenia na to że wspierasz gwał jak ci policjanci czy Biskup michalik,
czy pedofil z pabianic.....widzymy że oni wszyscy coś mają do ofiar ale nie widzą kto
krzywdę naprawde zrobił, bo nie ma możliwości aby dziecko prowokowała.

Kukiz oglosil jako swoj program wyborczy- postulaty Sierpnia 80r! Ciągle aktualne...
Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska