Kupic ten model zmywarki Electroluxa?

1. Data: 2002-08-05 06:30:21

Temat: Kupic ten model zmywarki Electroluxa?
Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W MM oferuja ESI 652 X (do zabudowy z odkrytym panelem) za 1499. Tyle, ze
czasem co tanie, to nie jest warte nawet tej promopcyjnej ceny

Ogladalem na stronie producenta ale niewiele mi to mowi.
http://www.electrolux.pl/node331.asp?prodid=6498

Jesli nie warto, to napiszcie na co zwrocic uwage przy poszukiwaniu innej.

Parametry techniczne
Zmywarka do zabudowy z odkrytym panelem
Pojemność zmywarki wg. standardów IEC - 12 zestawów naczyń
Wymiary (W/Sz/G) 818/596/575 mm
Klasa energetyczna B
Skuteczność zmywania B (na programie bio 50 z myciem wstępnym)
Skuteczność suszenia C (na programie bio 50 z myciem wstępnym)
Poziom hałasu 54 Db(A) Zużycie wody 19 litrów (na programie bio 50 z
myciem wstępnym)
Lampka kontrolna poziomu soli zmiękczającej wodę
Programy zmywarki: intensywny 70, standardowy 65 z myciem wstępnym, bio 50
z myciem wstępnym, szybki 50, płukanie

Leszek

1. Data: 2002-08-05 10:11:52

Temat: Re: Kupic ten model zmywarki Electroluxa?
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiliśmy. Cena niższa jeszcze, bo 1299 zł (Warszawa). Ponieważ kuchnia
dopiero się zabudowuje, zmywarkę wypróbujemy za 2-3 tyg. Szukaliśmy czegoś
taniego, a w tej klasie cenowej Electrolux rzadko się chyba trafia. Tania
jest, bo programator ma mechaniczny. Mam nadzieję, że to dobry wybór.

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-08-06 07:04:51

Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda S" <b...@p...onet.pl> wrote...
> [...]
Tania
> jest, bo programator ma mechaniczny. Mam nadzieję, że to dobry wybór.

Spóźniłem. Poszły jeszcze w weekend (ogłoszenie w piatkowej GW) - podobno
jak swieze buleczki i w pon. juz nie dostalem.

A gdzie kupiłaś jeszce taniej?

Leszek

1. Data: 2002-08-06 07:31:36

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiliśmy ją w ostatni piątek lipca (pierwszy albo drugi dzień promocji w MM
w W-wie w al. Krakowskiej), sprzedawca mówił, że sprzedają się b. dobrze.
Zauważyłam kiedyś przy kupnie pralki w MM, że ceny w różnych miastach w MM
różnią się.

Pozdrawiam i żałuję, ze nie udało się kupić,
Magda

lodowka Bosch - nie chlodzi
tapeta z wlokna szklanego
smoła na ramie okiennej
KREDYT !!! - na wykonczenie __GDZIE ????
Gdzie kupic blat drewniany ?