Kupię nawet kopię programu do projektowania schodów drewnianych...

1. Data: 2003-01-24 16:50:05

Temat: Kupię nawet kopię programu do projektowania schodów drewnianych...
Od: "Bernard" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o informacje.Bernard

1. Data: 2003-01-24 18:46:45

Od: "Kermit de Zoo" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMĆ news:b0rrbl$hf4$1@news.onet.pl,
Bernard <b...@p...pl> sklikał:
> Proszę o informacje.Bernard

a to jakiś specjalny program jest?
Moze być 3dsmax, 3dsvis, AutoCad, ArchiCad, Nemetchek :)), a jak się
uprzesz to i w Excelu zrobisz :))

1. Data: 2003-01-25 04:06:59

Od: "Person" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o informacje.Bernard

Starzy musieli brac prochy że dali ci takie imię ;-))) ( bez urazy ) , a co
do schodów , to gdybyś pomyślał 24 sekundy to byś złapał skąd to podpie...
, a nie szafujesz na grupie , idz precz ty dziwnoimeienny człowieku ;-)))

1. Data: 2003-01-25 08:38:38

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podpie...
> , a nie szafujesz na grupie , idz precz ty dziwnoimeienny człowieku ;-)))

*** co to za obszczymurek ten "Person" ?
Mietek

1. Data: 2003-01-25 09:19:49

Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Starzy musieli brac prochy że dali ci takie imię ;-))) ( bez urazy ) , >

Mnie osobiscie, imię Bernard całkiem się podoba, brzmi bardzo męsko. Co do
programu od schodów, myslę że na grupie pl.comp.cad więcej się dowiesz.
Justyna

1. Data: 2003-01-25 14:13:37

Od: "Mirabelka" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o informacje.Bernard

Ze strony http://stepsystem.alpha.pl/schodek.htm mozna sciagnac wersje demo
programu 'schodek 1.0'.

pozdrawiam
Mirabelka

1. Data: 2003-01-26 10:31:33

Od: "Person" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> *** co to za obszczymurek ten "Person" ?
> Mietek

Chętnie cię spotkam , to ci pokażę co to za "obszczymurek" ;-)))

1. Data: 2003-01-26 12:12:56

Od: eMulePolice <e...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2003 17:50:05 +0100, kolega "Bernard"
<b...@p...pl> napisal:

>Prosz? o informacje.Bernard
ja pitole
koles zapytanie o schody wyslal na grupe warszawa i poznan! a co - z
wrocka juz cie programy nie interesuja?

eMulePolice
e...@s...op.pl

1. Data: 2003-01-26 16:11:42

Od: "Drwal" <drw[cut!]al88@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <j...@p...onet.pl> wrote:

> Mnie osobiscie, imię Bernard całkiem się podoba, brzmi
> bardzo męsko.

A wedlug mnie brzmi jak pewna rasa psa :)

--
* http://baseq3.prv.pl

Kominek z plaszczem wodnym
wynajete mmieszkanie
Krakow - developer Leopard - solidny czy nie ?
Płyta indukcyjna
Finish parkiet