Kupiłem ananasa i co dalej??

1. Data: 2003-04-10 11:39:36

Temat: Kupiłem ananasa i co dalej??
Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem przed chwilą na zakupach. Była promocja ananasów.
Nigdy jeszcze ni kupowałem tego owaca.
moje pytanie brzmi.
Jak sie za to zabrac. (co sie je a czego nie)
Pozdrawiam wszystkich
Puszka

1. Data: 2003-04-10 12:07:50

Temat: Re: Kupiłem ananasa i co dalej??
Od: "Monika Pingot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz go obrac z tej śmiesznej skóry i odkroić oczywiście górną część
(którą można wsadzić do doniczki z ziemią i pieknie odbije na mini palmę-mam
takie dwie). Potem pokrój w plazstry ok 1-1,5 cm i wykrój ze środka twarde
łyko.
Smacznego...
mniam..................
Monia

---

1. Data: 2003-04-10 12:23:30

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
Fachowcy obieraja go tak:
najpierw kroja na cwiartki,
potem z kazdej cwiartki wykrawaja twarde,
a na koncu oddzielaja miazsz od skory tak, jak sie filetuje.
W ten sposob nie maltretuje sie ananasa i sok nie ucieka.

waldek
=========

1. Data: 2003-04-10 18:24:15

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nigdy jeszcze ni kupowałem tego owaca.
> moje pytanie brzmi.
> Jak sie za to zabrac. (co sie je a czego nie)

1. Obejrzeć skecz Kabaretu Moralnego Niepoju pt. Supermaket.
2. Przeczytać pkt. 1
3. NAPRAWDĘ zastosować się do pkt. 2.
4. Jeżeli to nie pomoże powtórzyć pkt. od 1 do 3 i starać się
zrozumieć.
5. Jeżeli niepomoże, można ewentualnie zastosować pkt.4, a potem ściąć
to zielone - najszybciej więdnie.

> Pozdrawiam wszystkich

A ja z wyjątkami

> Puszka

Słoik

--
"Koła Gospodyń Wiejskich są ostatnią ostoją kultury na wsi. Ostatnio
dołącza do nich Kościół. Dzięki im za to." - SMS do "Kawy czy herbaty"

1. Data: 2003-04-11 09:23:36

Od: "agniecha" <m...@W...iksserwis.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylem przed chwilą na zakupach. Była promocja ananasów.
> Nigdy jeszcze ni kupowałem tego owaca.
> moje pytanie brzmi.
> Jak sie za to zabrac. (co sie je a czego nie)

ja bym wiedziała jak z nim postąpić, możesz więc go przesłać na mój e-mail,
bo narobiłeś mi ochoty na ananasa ;-)

agniecha

przepisy- Metoda Montignac
chwale sie zupa [P]